FANDOM

The Sims The Sims 2 The Sims 3 The Sims 4
Śmietnik zewnętrzny
80bb9669cd35a8f5c1aecf265a401376,62,37.jpg
Kupowanie: Niemożliwe
Cena:
Typ: Obiekt specjalny
Rozmiar: 1x1
Śmietnik – obiekt pojawiający się w każdej grze z serii The Sims na każdej parceli. Służy oczywiście do wyrzucania odpadków.

Śmietniki wewnętrzne (kosze)

We wszystkich częściach gry pojawia się różne kosze na śmieci. Śmietnik "Recykluj!", Śmietnik "Ąę" (oba z TS3). Są obowiązkowym wyposażeniem domu i mieszkania. Simowie wyrzucają do nich śmieci, a kosze po pewnym czasie się napełniają. Gdy tak się stanie trzeba wynieść odpadki do kubła na zewnątrz, inaczej zawartość zacznie śmierdzieć.

Alternatywą są dużo pojemniejsze zgniatarki do śmieci. Montowane pod blatem, mają tę samą funkcję.

Kosz na śmieci
Josenia i śmietnik.jpg
Typ: Mebel
Rozmiar: 1x1

Śmietnik zewnętrzny (kubeł)

Przy każdej parceli znajduje się okrągły kubeł. Stoi obok skrzynki pocztowej. Pochłania on śmieci z całej parceli, jednak śmieciarka nigdy się nie zjawia, co jest obiektem wielu żartów. Źli simowie mogą je przewracać ze złości.

Jeśli mamy dodatek The Sims 3: Zwierzaki lub The Sims 2 Zwierzaki, to śmietniki zewnętrzne często opanowywane będą przez szopy. Śmietniki te zostają przewrócone i śmieci zawarte w nich przekopywane są przez szopy, ale także pies (każdy, nawet nasz) może to zrobić.

Ciekawostki

  • W śmietniku da się szperać bez względu na cechy. Można w nim znaleźć np. kamienie szlachetne, pluszaki. Obiekty, które znajdzie Sim, będą w wyposażeniu.
  • Sim szperający przy śmietniku sąsiada może zostać przez niego wypędzony lub zaproszony do domu.
  • Osobistości (The Sims 3: Po Zmroku) mogą zostać przyłapane na szperaniu w śmietnikach, a ich reputacja zostanie wtedy nadszarpnięta.
  • The Sims 3: Studenckie Życie przez nurkowanie w śmietniku (tylko na parceli publicznej) można zyskać wpływy u buntowników.
  • Nazwa kubła zewnętrznego w The Sims 2 to *TrashCan - Outside. Można się tego dowiedziedzieć podnosząc go za pomocą kodu MoveObjects on.
  • Jeśli twój sim będzie grzebał w śmietniku publicznym, jest prawdopodobieństwo, że pojawi mu się nastrojnik 'Nudności'. Powód:Grzebanie w śmieciach.
  • W The Sims 4 istnieje kosz, który jest źródłem simoleonów, tzn. gdy Sim wrzuca do niego odpady, daje on 10§ pomnożone przez liczbę Simów w rodzinie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki