Fandom

Simspedia

Śnieg

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Śnieg
Snapshot 9c4fe318 7c4ffc2f.jpg

Ośnieżony akademik

The Sims 2: Cztery Pory Roku IkonkaEraCPR.png
Snow.png

Śnieg – zjawisko meteorologiczne pojawiające się w The Sims 2: Cztery pory roku i The Sims 3: Cztery pory roku. Pada najczęściej zimą, ale może też pojawić się wczesną wiosną i późną jesienią. Kiedy napada go dużo, można z niego zrobić bałwana, orła oraz igloo. Śnieg może przysypać działki tak, że nie będzie widać podłoża, ale drogi nigdy nie osiągną tego stanu. Są trzy rodzaje natężenia śniegu: mocny (dorosłym Simom śnieg sięga do kolan), średni (śnieg sięgający do połowy łydek) oraz słaby (śnieg sięgający do kostek). Jeżeli zimą spadnie bardzo dużo śniegu, a w rodzinie są dzieci lub nastolatkowie, może pojawić się informacja, że w mieście była śnieżyca, więc zajęcia w szkole są odwołane. Wówczas młodzież się cieszy i zostaje w domu. Jednak sytuacja ta nie dotyczy Simów pracujących - niezależnie od ilości śniegu będą musieli oni iść do pracy.

Simowie mogą zamarznąć, jeżeli za długo pozostaną na śniegu. Ponadto, gdy napada dużo śniegu, a my będziemy mieli "opuszczone" maksymalnie ściany domu, to będą one trochę wyższe, niż normalnie.

Galeria

Zobacz też

Więcej w Fandom

Losowa wiki