Fandom

Simspedia

Świąteczna niespodzianka

4708stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Świąteczna niespodzianka
ŚwiątecznaNiespodzianka WersjeKolorystyczne.png
W środku kryje się coś nieoczekiwanego!
Gra: The Sims 4: Zestaw Świąteczny
Kupowanie: Możliwe
Cena: 10§
Typ: Rekreacja
The Sims 4: Zestaw Świąteczny

Świąteczna niespodzianka – obiekt występujący w The Sims 4: Zestaw Świąteczny.

Rola

W świątecznych niespodziankach nasi Simowie mogą znaleźć cukierki wywołujące emocje, Meduszki, części do ulepszeń lub nic. Czasem na papierku po prezencie widnieje jakiś żart. W opakowaniach najczęściej znajdują się słodkości.

Opisy po otworzeniu świątecznych niespodzianek

Opisy pojawiające się często

  • "Słodka niespodzianka! (Imię Sima) otworzył/a świąteczną niespodziankę i odkrył/a znajdujące się w środku słodycze. Nie jest jednak w stanie określić ich smaku..." - opis po znalezieniu cukierków.
  • "(Imię Sima) znalazł/a w świątecznej niespodziance specjalnego, kolekcjonerskiego pluszaka! Z niespodzianki wypadł też zwitek papieru, na którym zapisano dowcip... (Żart)" - opis po znalezieniu Meduszka i żartu.
  • "Co to ma być? Popsute części i jakiś szmelc?! Albo (Imię Sima) nie zna się na rzeczy, albo ktoś się naprawdę nie postarał przygotowując tę świąteczną niespodziankę." - opis po znalezieniu części do ulepszeń.
  • "Ta świąteczna niespodzianka przyniosła ze sobą masę confetti i hałasu, a także lekki zapach sosny. To prawie wszystko, czego Ci było trzeba, nie licząc prezentu, którego ktoś zapomniał spakować! Może następnym razem będziesz miał więcej szczęścia." - opis po nie znalezieniu niczego.

Przykładowe dowcipy ze świątecznych niespodzianek

  • "Co się stało z kleptomanem, który ukradł kalendarz adwentowy? Dostał 25 dni!"
  • "Jaki jest ulubiony film Kościldy? ,,Koście, koście"."
  • "Na jakie imprezy chodzą w sylwestra wampiry? Na kławe."
  • "Jaki napój zamawia samotny, przygnębiony Sim w Walentynki? Smuti."

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki