Fandom

Simspedia

Święta

5074strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
IkonkaEraCPR.png

Święta – wydarzenia pojawiające się w The Sims 3: Cztery Pory Roku. Występują pod koniec każdej pory roku. Ich nadejście oznajmia nam rano specjalna muzyka. W tych dniach Simowie mają wolne od szkoły i pracy. Otrzymują także pozytywny nastrójnik.

Dzień Wypoczynku

Święto występujące latem to Dzień Wypoczynku. Jest to zapewne odniesienie do wakacji. W tym dniu Simowie otrzymują nastrójnik Zabawa Latem. Często chcą urządzić przyjęcie na basenie, odwiedzić Festiwal Lata bądź popływać w oceanie.

Dzień Grozy

Jesienią jest z kolei Dzień Grozy. Nastrójnikiem tego dnia jest Czas Grozy. Jako, że jest nawiązaniem do Halloween, Simowie mogą wycinać lampiony z dyni. Dzieci i nastolatki mogą się przebrać w wybrany przez nas kostium i prosić sąsiadów o przysmaki bądź psikusy. Dorośli często mają pragnienie, aby odwiedzić Festiwal Jesieni i urządzić biesiadę lub maskaradę. Podczas tej drugiej przebierają się w losowy kostium.

Dzień Śnieżynki

Dzień Śnieżynki występuje zimą. Jest odniesieniem do Bożego Narodzenia. Simowie otrzymują nastrójnik Świąteczny Aplauz. Zwykle chcą urządzić przyjęcie z prezentami, podczas którego dostają podarunki w postaci np. konsoli. Może się jednak zdarzyć, że otrzymają węgiel. W tym dniu warto ozdobić dom jemiołą i świątecznymi lampkami.

Dzień Miłości

Wiosną jest Dzień Miłości. Prawdopodobnie jest to odniesienie do Walentynek. W tym dniu, oprócz nastrójnika Wiosenny romans, jest większe prawdopodobieństwo otrzymania listu miłosnego. Simowie są bardziej chętni do flirtowania i romantycznych interakcji.

Tego dnia warto się wybrać na Festiwal Wiosny.

Ciekawostki

  • Zwierzęta, niemowlęta i małe dzieci również otrzymują nastrójniki związane ze świętami.
  • Dzień Grozy jest czasem nazywany Dniem Straszenia.
  • Dzieci i nastolatkowie mogą zamiast słodyczy dostać gnoma-czarownicę.
  • Jeżeli mamy za mało miejsca w domu, podkładka z prezentami się nie pojawi, a przyjęcie stanie się zwykłym przyjęciem domowym.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki