Fandom

Simspedia

Święty Mikołaj

4656stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Święty Mikołaj
TS ŚŻ.png
Santa present.jpg
Imię Święty Mikołaj
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Emeryt.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Wygląd
Kolor włosów TS2 Grey Hair.png Siwe
Kolor skóry Skin-light.png Jasna
Sylwetka Fat Gruby
Inne informacje
Gra The Sims: Światowe Życie
Dostępność NPC
Święty Mikołaj
Ts2swieta logo.png
Santa Clause.png
Imię Święty Mikołaj
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Emeryt.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Osobowość
Aspiracja Moc.png Moc
Wygląd
Kolor włosów TS2 Grey Hair.png Siwe
Kolor oczu TS2 Blue Eyes.png Niebieskie
Kolor skóry Skin-light.png Jasna
Sylwetka Fat Gruby
Inne informacje
Gra The Sims 2: Na święta Akcesoria
Dostępność NPC
The Sims: Światowe Życie The Sims 2 The Sims FreePlay

Święty Mikołaj (ang. Santa Claus) – postać niezależna, ściśle związana ze świętami bożonarodzeniowymi. Pojawia się przez krótki czas, zwykle w nocy, aby obdarować Simów prezentami. Można go spotkać w The Sims po zainstalowaniu dodatku Światowe życie i w The Sims 2 Zestaw świąteczny.

Cechy charakterystyczne

Mikołaj jest emerytem. Nosi długą szarą brodę oraz ubranie zaprojektowane na potrzeby reklamy przez znaną firmę Coca-Cola. Ma duży, często czerwony nos. Jest łakomczuchem. Święty Mikołaj za każdym przybyciem ma doskonały nastrój. Potrafi przez jakiś czas stać w miejscu i śmiać się do samego siebie.

Oblicza

Święty Mikołaj jak dotąd pojawił się w The Sims, The Sims 2. Simowie mogą otrzymać od niego wartościowy prezent. Zjawia się zawsze tam, gdzie jest oczekiwany.

Oblicze w The Sims

Mikołaj pojawia się w środku nocy, zazwyczaj w pobliżu kominka i choinki, kiedy wszyscy simowie śpią. Warunkiem jego przybycia jest również pozostawienie w pobliżu świeżych i nienaruszonych ciasteczek Babci Halinki, które za każdym razem zjada. W nagrodę pozostawia po sobie kilka prezentów i odchodzi.

Oblicze w The Sims 2

Święty Mikołaj Klaus przychodzi w nocy tylko wtedy, jeśli w domu znajduje się drzewko bożonarodzeniowe oraz ciasteczka Św. Mikołaja. Zjawia się kilkanaście minut przed północą i zostawia prezent w postaci telewizora, automatu do gier, wieży stereofonicznej, itp. Jeżeli w domu nie będzie ciasteczek lub będą przypalone, Święty Mikołaj obrazi się i zamiast drogiego prezentu zostawi węgielek. Członkowie rodziny mogą nawiązać znajomość ze Świętym Mikołajem, po czym ten automatycznie staje się ich najlepszym przyjacielem, niewidocznym jednak w kontaktach. Klaus jest bezrobotny i nie posiada żadnych umiejętności. Wspomina przyjaźń z Tajemniczym Simem, a w jego opisie można znaleźć napis The Big Man (Duży mężczyzna; jest to nawiązanie do jego otyłości). Po jakimś czasie, wychodzi z domu i znika z parceli.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki