FANDOM

TS ŚŻ The Sims 2 Happy Holiday Suff The Sims FreePlay

Święty Mikołaj (ang. Santa Claus) – postać niezależna, ściśle związana ze świętami bożonarodzeniowymi. Pojawia się przez krótki czas, zwykle w nocy, aby obdarować Simów prezentami. Można go spotkać w The Sims po zainstalowaniu dodatku Światowe życie i w The Sims 2: Zestaw świąteczny.

Cechy charakterystyczne

Mikołaj jest emerytem. Nosi długą szarą brodę oraz ubranie zaprojektowane na potrzeby reklamy przez znaną firmę Coca-Cola. Ma duży, często czerwony nos. Jest łakomczuchem. Święty Mikołaj za każdym przybyciem ma doskonały nastrój. Potrafi przez jakiś czas stać w miejscu i śmiać się do samego siebie.

Oblicza

Święty Mikołaj jak dotąd pojawił się w The Sims i The Sims 2. Simowie mogą otrzymać od niego wartościowy prezent. Zjawia się zawsze tam, gdzie jest oczekiwany.

Oblicze w The Sims

Mikołaj pojawia się w środku nocy, zazwyczaj w pobliżu kominka i choinki, kiedy wszyscy Simowie śpią. Warunkiem jego przybycia jest również pozostawienie w pobliżu świeżych i nienaruszonych ciasteczek Babci Halinki, które za każdym razem zjada. W nagrodę pozostawia po sobie kilka prezentów i odchodzi.

Oblicze w The Sims 2

Święty Mikołaj Klaus przychodzi w nocy tylko wtedy, jeśli w domu znajduje się drzewko bożonarodzeniowe oraz ciasteczka Św. Mikołaja. Zjawia się kilkanaście minut przed północą i zostawia prezent w postaci telewizora, automatu do gier, wieży stereofonicznej, itp. Jeżeli w domu nie będzie ciasteczek lub będą przypalone, Święty Mikołaj obrazi się i zamiast drogiego prezentu zostawi węgielek. Członkowie rodziny mogą nawiązać znajomość ze Świętym Mikołajem, po czym ten automatycznie staje się ich najlepszym przyjacielem, niewidocznym jednak w kontaktach. Klaus jest bezrobotny i nie posiada żadnych umiejętności. Wspomina przyjaźń z Tajemniczym Simem, a w jego opisie można znaleźć napis The Big Man (Duży mężczyzna; jest to nawiązanie do jego otyłości). Po jakimś czasie wychodzi z domu i znika z parceli.

Galeria