Fandom

Simspedia

Abrakadabrowo

5070stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Abrakadabrowo
TS Abrakadabra1.png
Abrakadabrowo.jpg
Ostatnio mówi się wiele o dziwnych wydarzeniach na obrzeżach miasta. Plotka głosi, że przybyli kupcy i różne parki rozrywki, a wraz z nimi cała menażeria dziwnych, strasznych, a nawet magicznych rzeczy. Pojawiła się także nowa korporacja taksówek, która proponuje przewozy rodzinne do Abrakadabrowa. Może warto byłoby do nich zadzwonić?
Nazwa Abrakadabrowo
Gra The Sims: Abrakadabra
The Sims: Abrakadabra Ten artykuł jest o otoczeniu.
Abrakadabrowo Ikona.png
Abrakadabrowo, mniej znane jako Nawiedzone Uroczysko (ang. Magic Town - Magiczne Miasteczko) – magiczna dzielnica w The Sims, dochodząca w dodatku The Sims: Abrakadabra.
Jest to jedyne miejsce, gdzie można kupić magiczne składniki (od kupców, na przykład Wampirzycy Wiki, Mary czy Aptekarza Todda), takie jak masło, pół wróżek i ślina lamy. Można tu też stoczyć magiczne pojedynki i urządzić pokazy sztuczek. Żeby tam się dostać, Sim musi skoczyć do magicznej dziury, ale żeby zabrać tam wszystkich domowników należy zadzwonić po specjalny statek powietrzny (balon, poduszkowiec).
Wszystkie parcele wspólne w tym otoczeniu są magiczne.

Parcele publiczne

Parcele mieszkalne

  • Wieczne Dęby
  • Chatka Starego Luma
  • Zajazd Alfreda

Ciekawostki

  • To jedyna dzielnica (nie wliczając Starówki), w której można zamieszkać; są tu trzy domy na sprzedaż, nie ma natomiast żadnego zamieszkanego.
  • Muzyka z widoku otoczenia została użyta w widoku mapy Champs Les Sims, w The Sims 3: Wymarzone podróże.
  • Wszystkie parcele publiczne są położone przy tej samej alei, Alei Wiązów. Jest to nawiązanie do filmu Koszmar z Ulicy Wiązów (Nightmare on Elm Street). W angielskiej wersji dzielnica nazywa się dokładnie Elm Street.
  • Wbrew wiadomości, która pojawia się zaraz po zainstalowaniu i rozpoczęciu gry, w Abrakabrowie koty nie chodzą tyłem.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki