Fandom

Simspedia

Admirał Landgraab

4652strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Admirał Landgraab
TS3 WP logo.png
Admirał Landgraab.jpg
Imię Admirał Landgraab
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Dorosły.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Rodzina
Rodzice Nieznani
Rodzeństwo Brak informacji
Partner Brak
Stan cywilny Kawaler
Inne informacje
Gra World Adventures logo pack.gifThe Sims 3: Wymarzone Podróże
Dostępność Zmarły, niedostępny
Przyczyna śmierci Odniesione rany lub utonięcie
Otoczenie Champs Les Sims
The Sims 3: Wymarzone Podróże

Admirał Landgraab – szlachcic działający we Francji, daleki krewny żyjącego później Kermita Landgraaba i linii rodu wywodzącej się od niego. Określany jest czasami jako Admirał Landgraab I czyli może to być Mirosław I. Miał dzieci. Podobno jego partnerką była Anastazja Nectaux. Przez długi czas Admirał był dowódcą floty francuskiej, choć zamieszkiwał w dworze w Champs Les Sims. Pod koniec życia zbuntował się i na czele części armii francuskiej zaczął walczyć z wojskiem tegoż to państwa. Podczas bitwy na morzu jego flota zdołała pokonać armadę króla, choć sam Admirał poległ, jego ciało zaś zaginęło w morskich odmętach.

Biografia

Admirał floty królewskiej

Bitwa pod Champs Les Sims.jpg

Bitwa pod Champs Les Sims, w której flota Admirała została rozbita

Admirał pochodził ze znamienitego rodu magnatów. Przez lata był wielkim dowódcą francuskiej floty i odniósł wiele zwycięstw. Wybudował on wielki dwór w miasteczku Champs Les Sims, w którym zamieszkał. Niedaleko dworu zamieszkał zaś wierny sługa i przyjaciel Landgraaba - zarządca dworu - Willard Leroo, który spisywał przez lata kronikę, w której zawarł historię życia Admirała. Chateau du Landgraab był nieruchomością Admirał Landgraaba, który znajduje się w Champs Les Sims, a także w grobowcu w World Adventures. Obejmuje on dwa dwuosobowe pokoje, sypialnię z dwoma łóżkami pojedynczymi, pokój dla dziecka, łazienki kilku prywatnych studiów, kominek, kuchnię, jadalnię, prywatną bibliotekę, budy groundskeeper i więcej. Ponieważ był tam pokój dla dziecka i dwa pojedyncze łóżka, możliwe jest, że miał dzieci.

Konflikt z rodziną Necteaux

Kochający historię magnat odkrył w końcu, że twórcą najlepszego nektaru jest Jean Necteaux. Po nieudanej próbie odkupienia przepisu Admirał posunął się do porwania córki Jeana - Anastazji, którą przez wiele czasu przetrzymywał w lochach pod dworem w Champs Les Sims. Zrozpaczony ojciec porwanej nie chcąc oddać przepisu na nektar poprosił o pomoc łowcę nagród Jamesa Vaughana, który przybył do siedziby magnata. Podczas walki, w której uczestniczyli m.in. Vaughan i jego wierny sługa Sin Pah z wioski Shang Simla w Chinach, poległo wielu ludzi Landgraaba. Szturm na siedzibę Admirała zakończył się jego klęską. Prócz strat w ludziach James odbił porwaną Anastazję Nectaux.

Bunt i śmierć Admirała

Przystań w Champs Les Sims.jpg

Miejsce, z którego wypłynęły statki Langdraaba na wojnę przeciw Francji

Admirał pod koniec życia popierany przez część armii zbuntował się przeciw królowi i na czele floty ruszył przeciw niemu. Przed buntem naszpikował dwór pułapkami, tak, że nawet najwytrwalsi poszukiwacze przygód nie zgłębili jego tajemnic. Flota Admirała starła się z flotą królewską na morzu, gdzie odniosła zwycięstwo. Niestety sam Landgraab poległ, jego ciało zaś zaginęło w morskich odmętach. Do kolejnego starcia pomiędzy królem a pozbawioną dowódcy flotą doszło na rzece płynącej przez Champs Les Sims. Podczas bitwy flotylla francuska doszczętnie rozgromiła okręty, których kapitanowie poszli w ślady Admirała.

Ciekawostki

  • Jeżeli Sim będzie miał 10 poziom malowania i wyda mu się polecenie namalowania dużego obrazu może się zdarzyć, że namaluje obraz Admirała Landgraaba.
  • Admirał chociaż nie poznał receptury nektaru, posiadał piwnicę pełną zapełnionych napojem beczek.

Galeria

Rodzina Landgraab
Kermit - Kitty
Chester - Queenie - Admirał Landgraab
Ireneusz - Danuta - Mirosław II - Mariola
Malcolm - Mom - Malcolm - Hannelore - Mirosław III - Małgorzata
Dudley - Mimi - Mirosław IV - Adrien

Więcej w Fandom

Losowa wiki