Fandom

Simspedia

Adopcja

4811stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Adopcja
Adopcja w TS4.jpg

Panel adopcji dziecka w The Sims 4.

Ten artykuł jest o Simologii. The Sims The Sims 2 The Sims 3 The Sims 4

Adopcja – opcja w pierwszej, drugiej, trzeciej i czwartej części gry. Jak sama nazwa wskazuje, służy ona do zaadoptowania dziecka. Jeśli posiadamy dodatek The Sims 2: Zwierzaki lub The Sims 3: Zwierzaki, możemy adoptować także zwierzęta.

The Sims

Aby adoptować dziecko nasi Simowie muszą mieć bardzo dobre relacje. Po wykonaniu dużej ilości pocałunków lub interakcji bara-bara należy czekać. W ciągu paru dni powinien zadzwonić ośrodek adopcyjny z zapytaniem o wzięcie dziecka. Jeśli odpowiemy Tak, w naszym mieszkaniu pojawi się kołyska z niemowlakiem. Jeśli natomiast nie zdążymy odebrać telefonu, będziemy musieli czekać na zapytanie jednego z naszych Simów o spłodzenie dziecka.

The Sims 2

W tej części gry dziecko można adoptować klikając na telefon i wybierając opcje Usługi.../ Ośrodek adopcyjny. Jeżeli spełniamy wymogi dotyczące stanu majątkowego dostaniemy wiadomość, że pracownik opieki społecznej przywiezie nam dziecko o godzinie 10:00. Gdy przyjedzie samochód, możemy wybrać, w jakim wieku chcemy zaadoptować dziecko: niemowlę (wtedy wybieramy także imię dziecka), małe dziecko lub dziecko. Adoptowane dzieci mogą być często dziećmi zabranymi innym rodzinom w tym samym otoczeniu.

The Sims 3

Sim musi być przynajmniej młodym dorosłym, aby adoptować dziecko. Dziecko to może być w wieku niemowlęcia, małego dziecka lub dziecka w wieku szkolnym. Adoptując nowego członka rodziny można wybrać jego płeć i imię. Małe dzieci i niemowlęta przynoszone są w nosidełku. Niestety, adopcja wiąże się z dużym ryzykiem, gdyż dziecko może mieć negatywne cechy lub nie być dokładnie takie, jakie chcieliśmy (można to jednak zmienić kodem).

The Sims 4

Tutaj tylko Sim, który jest co najmniej młodym dorosłym, może adoptować dziecko. Można to zrobić tylko za pomocą komputera. Po wybraniu na nim opcji adoptuj, wyświetli się nam lista dzieci i niemowlaków możliwych do adoptowania. Po wybraniu jednego z nich Sim automatycznie zapłaci 1000 simoleonów.

Ciekawostki

  • Kiedy naszej rodzinie zostanie zabrane dziecko, i zaczniemy grać inną (w tym samym otoczeniu) oraz zdecydujemy się na adopcję, to przyślą nam właśnie wcześniej zabrane dziecko.
  • Jeżeli dziecko zostanie adoptowane przez parę Simów niebędących w związku małżeńskim, to w jego drzewie genealogicznym jako rodzic będzie jedynie oznaczony Sim, które zgłosił wniosek o adopcję.

Więcej w Fandom

Losowa wiki