Fandom

Simspedia

Agnieszka Zadek

4654strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja17 Udostępnij

Agnieszka Zadek
Agnieszka ZadekAparycja.jpg
Imię Agnieszka Zadek
Płeć KobietaKobieta
Rasa IkonkaSim.png Sim
Rodzina
Rodzice Szymon Zadek ojciec Pelagia Zadek matka Obydwoje nie żyją.jpg
Rodzeństwo Kornelia Ćwir siostra Nie żyje.jpg
Partner Erik Darling wdowa Nie żyje.jpg
Stan cywilny Wdowa
Panna Stanisława
TS Randka1.png
Panna Stanisława.jpg
Imię Panna Stanisława
Płeć KobietaKobieta
Wiek Dorosły.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Osobowość
Znak zodiaku Virgo.png Panna
Wygląd
Kolor włosów TS2 Grey Hair.png Siwe
Kolor skóry Skin-light.png Jasna
Sylwetka Thin Chuda
Inne informacje
Gra The Sims: Randka
Dostępność NPC
Otoczenie Centrum
Agnieszka Zadek
The Sims 2 Logo.png
Agnieszka Zadek (The Sims 2).jpg
Imię Agnieszka Zadek
Płeć KobietaKobieta
Wiek Emeryt.png
Rasa Duch.png Duch
Rodzina
Rodzeństwo Kornelia Ćwir siostra
Osobowość
Znak zodiaku Virgo.png Panna
Aspiracja Knowledge.png Wiedza
Wygląd
Kolor włosów TS2 Grey Hair.png Siwe
Kolor oczu TS2 Brown Eyes.png Brązowe
Kolor skóry Skin-light.png Blada
Sylwetka Thin Chuda
Inne informacje
Gra ;ink=The Sims 2
Dostępność Zmarła
Przyczyna śmierci Starość
Otoczenie Miłowo
Agnieszka Zadek
Whip.jpg
Agnieszka Zadek (The Sims 3).jpg
Biografia
Agnieszka Zadek nie zdążyła nawet przyjąć nazwiska męża, gdy niefortunny wypadek podczas miesiąca miodowego zakończył ich małżeństwo. Jej narastające zgorzknienie i duch męża odstraszający adoratorów sprawiają, że tylko najodważniejszy Sim zdoła teraz zdobyć jej serce i fortunę.
Imię Agnieszka Zadek
Płeć KobietaKobieta
Wiek MłodyDorosły.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Edukacja i praca
Kariera
Unemployed.png Bezrobotna
Rodzina
Rodzeństwo Kornelia Ćwir siostra
Partner Erik Darling wdowa Nie żyje.jpg
Stan cywilny Wdowa
Osobowość
Cechy
Cecha romantyk.png Romantyk
Cecha gderliwy.png Gderliwy
Cecha samotnik.png Samotnik
Cecha oszczędny.png Oszczędny
Cecha mól książkowy.png Mól książkowy
Pragnienie życiowe LifetimeWish ProfessionalAuthor.png Sławny autor
Ulubione
Favorites music classical.png Klasyczna
Favorites food lobsterthermador.png Homar z wody
Favorites color spicebrown.png Korzenny
Wygląd
Kolor włosów Haircolor1-TS3.jpg Blond
Kolor oczu Eye-blue.png Ciemnoniebieskie
Kolor skóry Light skin-TS3.png Jasna
Sylwetka Thin Chuda
Inne informacje
Gra TS3 Icon.pngThe Sims 3
Dostępność Aktywna
Otoczenie Sunset Valley
The Sims: Randka The Sims 2 The Sims 3

Agnieszka Zadek (później znana jako Panna Stanisława) – spadkobierczyni rodu Zadków, skoligacona z rodziną Ćwir.

Biografia

Młodość i małżeństwo z Erikiem

Agnieszka urodziła się jako córka Szymona i Pelagii Zadków oraz jako młodsza siostra Kornelii. Nie są znane żadne fakty z jej dzieciństwa i młodości. Prawdopodobnie albo wybudowała albo (co mniej prawdopodobne) odziedziczyła duży, nowoczesny dom w Sunset Valley. Będąc młodą dorosłą Agnieszka poznała Erika Darlinga, w którym zakochała się ze wzajemnością. Młodzi wzięli ślub. Planowali dziecko i urządzili mu nawet pokój. Najpierw jednak razem wyjechali w podróż poślubną. Wtedy to zdarzył się wypadek, bowiem Erik pływając w basenie utonął. Załamana Agnieszka powróciła do Sunset Valley. Wtedy prace nad pokojem dziecinnym zostały przerwane.

Depresja i przemiana w tzw. Pannę Stanisławę

Kobieta po śmierci Erika zamknęła się w sobie. Wielu próbowało zdobyć jej serce, ale na próżno, bowiem odstraszał ich duch Erika, który nadal kochał żyjącą małżonkę. Przebywająca w ciągłym towarzystwie widma Agnieszka popadła w depresję. Z wiekiem stawała się coraz bardziej zgorzkniała i chcąc zapomnieć o swoim dramacie zaczęła nienawidzić miłość. W końcu opuściła swój dom w Sunset Valley i przeniosła się do centrum SimLane. Tam to całkiem upadła psychicznie i stała się tzw. Panną Zadecką, błędnie nazwaną przez tłumaczy Panną Stanisławą. Agnieszka zaczęła besztać i wydzierać się na okazujących sobie miłość lub zakładającym strój kąpielowy publicznie.

Śmierć Agnieszki

Agnieszka Zadek zmarła i została pochowana na rodzinnym cmentarzu Ćwirów w Miłowie. Co ciekawe na portrecie, który wykonano przed śmiercią kobieta wygląda zupełnie inaczej, niż w okresie bycia Panną Stanisławą. W chwili śmierci odeszła na zawsze Panna Zadecka, uprzykrzająca życie innym, jednak spokój niebawem upadł, gdyż pojawiła się tajemnicza Pani Zadecka – sobowtór Agnieszki. Nie wiadomo kim jest Pani Zadecka ani też dlaczego próbuje naśladować Stanisławę.

Charakterystyka i wygląd zewnętrzny

W młodości Agnieszka była bogatą kobietą o blond włosach. Po śmierci Erika jakby na znak żałoby ubierała się w czarną suknię oraz zakładała buty na szpilkach tego samego koloru. Po mimo, że była dość zrzędliwą samotniczką była też romantyczką. Z wiekiem zatraciła dawny charakter, stając się zgorzkniałą, pozbawioną uczuć staruszką. Zmieniła też fryzurę. W młodości jej włosy opadały aż do ramion, będąc Panną Stanisławą zaś Agnieszka nosiła je siwe i z przodu bardzo krótkie, z tyłu zaś nieco dłuższe i spięte w ciasny kok. Kolor ich był oczywiście siwy, a wręcz biały. Agnieszka ubierała się w ciasne, szare ubrania, na głowę zaś zakładając śmieszną czapeczkę. Na portrecie w The Sims 2 Zadecka wyglądała całkiem inaczej, można powiedzieć, że młodziej. Nie wyglądała na zgorzkniałą staruszkę, nie miała także krzywego nosa. Posiadała inny strój oraz kapelusz na głowie z czarną, żałobną wstążką. Każdy portret obrazuje Sima w chwili jego śmierci, jednak być może to był wyjątek. Zdjęcie mogło pochodzić z czasów przed przemianą w Pannę Stanisławę, ale z okresu na długo po śmierci Erika.

Rodzina i krewni

Agnieszka jest córką Szymona i Pelagii Zadków oraz młodszą siostrą Kornelii, która poślubiła Gwidona Ćwira i doczekała się z nim syna Mortimera, który był siostrzeńcem Agnieszki. Ta zaś poślubiła Erika Darlinga, który wkrótce zginął. Do końca życia kobieta prawdopodobnie nie była zamężna. Jej dalszymi krewnymi byli m.in. Robert Zadek oraz Pani Zadecka i jej rodzina, do której należeli m.in. Ian Arneson i Elmira Clamp.

Ciekawostki

  • Poprawne tłumaczenie imienia Panny Stanisławy powinno brzmieć Panna Zadecka (tym samym Pani Zadecka jest zapisane poprawnie). Imię Stanisława jest błędem polskich tłumaczy.
  • Panna Stanisława przed zaatakowaniem mówi: "Niektórzy ludzie nie mają wstydu! Publiczne okazywanie uczuć w MOIM mieście! Zejdźcie mi z oczu! Zachowujcie się!"
  • Możliwe jest, że Agnieszka Zadek stała się Panną Stanisławą, ponieważ Agnieszka straciła swoją miłość i od tamtej pory nienawidzi zakochanych ludzi.
  • Wątpliwe, by Pani Zadecka i Agnieszka były jedną i tą samą osobą, bo podczas akcji The Sims 2 Agnieszka nie żyje, a Pani Zadecka nawiedza przedmieścia. Jedna z teorii głosi, iż twórcy, aby zrekompensować graczom utratę zrzędliwej staruszki, wykreowali Panią Zadecką.

Zbulwersowana Stanisława - komunikat.png

Galeria

Rodzina Zadek
Szymon - Pelagia - Kornelia - Agnieszka - Erik Darling - Robert - Pani Zadecka
Elmira Clamp - Ian Arneson - Beatrice - Bianka - Belinda

Więcej w Fandom

Losowa wiki