Fandom

Simspedia

Akademik

4648stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

The Sims 2: Na Studiach TS3SŻEra.png

Akademik

Akademik w Nowej Politechnice.png

Akademik w Nowej Politechnice

Akademik – rodzaj parceli zamieszkiwanej przez Simów na czas studiów. To tutaj dzieje najwięcej: od cichej nauki po hałaśliwe imprezy. Liczba pokoi waha się pomiędzy 5 do nawet 16. Ma podobny cel co apartament i hotel, jednakże tylko apartament pozwala na umieszczenie na parceli kilku rodzin.

Wygląd

Parter

Na parterze zazwyczaj znajduje się stołówka. Mogą tam być pokoje, łazienka, saloniki, itp.

Piętra

Na piętrach jest najwięcej pokojów. Znajdują się tam oddzielne toalety oraz prysznice dla kobiet i mężczyzn. Często jest tam również biblioteczka, telewizor, sofy, automaty do gier, komputery, szachy, a nawet minilodówki i mikrofalówki.

Dach

Na dachu często znajduje się teleskop, dzięki któremu studenci mogą rozwijać logikę.

Pokoje

Pokoje są małe. W każdym jest pojedyncze łóżko. Może być również biurko, komputer, szafa, itd. Studenci widzą tylko swoje pokoje. Jeśli męczą ich ciągłe odwiedziny, mogą zamknąć się w pokoju i pogrążyć się w ciszy.

Budowanie własnych akademików

Oryginalnie budowanie własnych akademików jest niemożliwe. Możemy jednak zbudować zwykłą parcelę (na terenie miasteczka studenckiego), odpowiednio ją wyposażyć, po czym otworzyć konsolę (CTRL+SHIFT+C) i wpisać kod changelotzoning dorm, aby powstał akademik.

W trakcie budowania należy pamiętać o wyposażeniu akademika w drzwi do pokojów studentów (na których będą mogli powiesić swoje zdjęcie) oraz o specjalnej lodówce (lodówka BRRR) i kuchence na "nóżkach". Jeśli nie wyposażymy w te sprzęty stołówki, kucharz nie przybędzie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki