FANDOM

The Sims 2 University Icon TS3SŻEra

Akademik – rodzaj parceli zamieszkiwanej przez Simów na czas studiów. To tutaj dzieje najwięcej: od cichej nauki po hałaśliwe imprezy. Liczba pokoi waha się pomiędzy 5 do nawet 16. Ma podobny cel co apartament i hotel, jednakże tylko apartament pozwala na umieszczenie na parceli kilku rodzin.

WyglądEdytuj

ParterEdytuj

Na parterze zazwyczaj znajduje się stołówka. Mogą tam być pokoje, łazienka, saloniki, itp.

PiętraEdytuj

Na piętrach jest najwięcej pokojów. Znajdują się tam oddzielne toalety oraz prysznice dla kobiet i mężczyzn. Często jest tam również biblioteczka, telewizor, sofy, automaty do gier, komputery, szachy, a nawet minilodówki i mikrofalówki.

DachEdytuj

Na dachu często znajduje się teleskop, dzięki któremu studenci mogą rozwijać logikę.

PokojeEdytuj

Pokoje są małe. W każdym jest pojedyncze łóżko. Może być również biurko, komputer, szafa, itd. Studenci widzą tylko swoje pokoje. Jeśli męczą ich ciągłe odwiedziny, mogą zamknąć się w pokoju i pogrążyć się w ciszy.

Budowanie własnych akademikówEdytuj

Trzeba zbudować zwykłą parcelę (na terenie miasteczka studenckiego), odpowiednio ją wyposażyć, po czym otworzyć konsolę (CTRL+SHIFT+C) i wpisać kod changelotzoning dorm, aby powstał akademik. Również można zmienić parametry w Sim PE w lot destription

W trakcie budowania należy pamiętać o wyposażeniu akademika w drzwi do pokojów studentów (na których będą mogli powiesić swoje zdjęcie) oraz o specjalnej lodówce (lodówka BRRR) i kuchence na "nóżkach". Jeśli nie wyposażymy w te sprzęty stołówki, kucharz nie przybędzie.