FANDOM

The Sims Icon The Sims 2 Icon TS3 Icon

Alarm antywłamaniowy – obiekt trybu kupowania występujący w The Sims, The Sims 2 oraz The Sims 3. Służy on do wzywania policji i odstraszania włamywaczy.

Alarm zaczyna piszczeć jeśli włamywacz wejdzie do domu, w którym takowy się znajduje. Zarówno mieszkańcy i włamywacz wpadają w panikę. Alarm przestaje wydawać dźwięki gdy do domu wpadnie policja.

W dwóch pierwszych częściach kosztuje on 250 simoleonów, w trzeciej części natomiast jego cena to 895§.

Wskazówka Wskazówka:
Alarmu antywłamaniowego nie można zakupić podczas włamania ze względu na zablokowany tryb kupowania

The Sims

Tutaj alarm antywłamaniowy występuje pierwszy raz. Zaczyna piszczeć kiedy do domu ktoś się wkrada. Jest mały, biały i widoczne są na nim różne przyciski.

The Sims 2

Działa na tej samej zasadzie co w poprzedniej części. Różni się trochę wyglądem od starszej wersji. Zaczyna wydawać głośne piski kiedy włamywacz jest w domu, tym samym budząc mieszkańców. Kosztuje tyle samo co w poprzedniej części.

The Sims 3

Działa tak samo jak w poprzednich częściach gry, ale jest znacznie droższy. Od poprzedniej wersji alarmu różni się jedynie kolorem. Głośno piszczy gdy włamywacz jest w pobliżu. Zazwyczaj budzi wszystkich mieszkańców domu. Nie budzi ich tylko wtedy, kiedy mają cechę Śpioch.

Zobacz też