Fandom

Simspedia

Alchemia

4713stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Alchemia
Screenshot-2498.jpg

Simka wytwarzająca eliksiry.

The Sims 3: Nie z Tego Świata
Alchemia.png
Alchemia – umiejętność wprowadzona w The Sims 3: Nie z Tego Świata. Jest to zdolność do wytwarzania różnych eliksirów przy stole alchemicznym. Alchemii może uczyć się każdy Sim, niezależnie od rasy, od nastolatka do emeryta. Simowie, którzy mają tę umiejętność, mogą zatrudnić się jako Alchemicy.

Opis

"(Imię Sima) wykonała właśnie pierwszy krok ku mistycznemu, magicznemu światu alchemii. Czeka mnóstwo eliksirów do stworzenia. Każdy ma swoją własną, unikalną moc przemiany życia Sima. Te eliksiry same się nie zmieszają, więc rusz się!"

Alchemia

Istnieją dwa sposoby, aby nauczyć się Alchemii. Jednym z nich jest korzystanie z stołu alchemicznego. Simowie mogą jednocześnie uczyć się, i odkrywać eliksiry. Drugim sposobem jest zakup książek umiejętności. Można je kupić w księgarniach, lub w sklepie z eliksirami.

Nazwa Poziom Ilość stron Cena
Podstawy Alchemii 0 199 §50
Sekretne gesty i supereliksiry 3 204 §500
Omnimusterikon: Ostateczna Księga Cieni 6 225 §750

Aby stworzyć eliksir musisz posiadać potrzebne składniki w wyposażeniu. W dzienniku umiejętności możesz zobaczyć, jakie składniki są potrzebne. Jednak eliksir może nie wyjść, a wtedy Sim traci wykorzystane składniki, oraz może doświadczyć negatywnego nastrójnika. Jeżeli Twój Sim z powodzeniem stworzy eliksir, może on:

  • przechowywać go w wyposażeniu,
  • umieścić go w gablocie,
  • pić je,
  • rzucić nim w innego Sima,
  • dać w prezencie.

Składniki zdobywać można na wiele sposobów :

  • Kupić w sklepie alchemicznym,
  • Kupić w sklepie spożywczym,
  • Znajdywać na obszarach miasta, lub w innych krajach,
  • Wysłać wilkołaka na polowanie na nie,
  • Jeżeli gramy czarownikiem lub czarownicą, przemienić zaklęciem.

Istnieje 6 eliksirów, aby których nauczyć się, trzeba kupić książki z przepisem, i je przeczytać.

Ciekawostki

  • Czarownik lub czarownica szybciej uczą się alchemii o równe 50% szybciej niż inni simowie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki