FANDOM

TS3SN Icon
Alchemia
Alchemia – umiejętność wprowadzona w The Sims 3: Nie z Tego Świata. Jest to zdolność do wytwarzania różnych eliksirów przy stole alchemicznym. Alchemii może uczyć się każdy Sim, niezależnie od rasy, od nastolatka do emeryta. Simowie, którzy mają tę umiejętność, mogą zatrudnić się jako alchemicy.

Opis

(Imię Sima) wykonał właśnie pierwszy krok ku mistycznemu, magicznemu światu alchemii. Czeka mnóstwo eliksirów do stworzenia. Każdy ma swoją własną, unikalną moc przemiany życia Sima. Te eliksiry same się nie zmieszają, więc rusz się!

Alchemia

Istnieją dwa sposoby, aby nauczyć się alchemii. Jednym z nich jest korzystanie z stołu alchemicznego. Simowie mogą jednocześnie uczyć się i odkrywać eliksiry. Drugim sposobem jest zakup książek umiejętności. Można je kupić w księgarniach lub w sklepie z eliksirami.

Nazwa Poziom Liczba stron Cena
Podstawy alchemii 0 199 §50
Sekretne gesty i supereliksiry 3 204 §500
Omnimusterikon: Ostateczna Księga Cieni 6 225 §750

Aby stworzyć eliksir, musisz mieć wszystkie potrzebne składniki w wyposażeniu. Ich listę można zobaczyć w dzienniku umiejętnośći Kiedy eliksir nie wyjdzie, Sim traci wykorzystane składniki i może doświadczyć negatywnego nastrójnika. Jeżeli Twój Sim z powodzeniem stworzy eliksir, może:

  • przechowywać go w wyposażeniu,
  • umieścić go w gablocie,
  • wypić go,
  • rzucić nim w innego Sima,
  • dać go komuś w prezencie.

Składniki możemy:

  • kupić w sklepie alchemicznym,
  • kupić w sklepie spożywczym,
  • znajdywać na obszarach miasta lub w innych krajach,
  • upolować (jako wilkołak),
  • wyczarować (jako czarownica).

Istnieje 6 eliksirów, które możemy przygotować jedynie po przeczytaniu książki z przepisem.

Lista eliksirów w The Sims 3

Kliknij tutaj, aby zobaczyć listę eliksirów.

Ciekawostki

  • Czarownicy uczą się alchemii szybciej od innych Simów o równe 50%.