FANDOM

TSPS Icon

Alicja Gwizdek (ang. Alice Whitt) – Simka występująca w grze The Sims Historie ze świata zwierząt.

Historia Alicji

Alicja Gwizdek jest główną bohaterką w historii Psich Zawodów, która mieszka w Ogrodowym Pagórku. Jej najlepszą przyjaciółką jest Amanda Flora. Alicja posiada dalmatyńczyka o imieniu Ciapek. Stoi w obliczu eksmisji w ciągu dwóch tygodni, jeśli nie spłaci swojego długu w wysokości 120,000§ do chciwej Diany Skuwki. Dlatego zapisuje Ciapka na lokalną wystawę psów w celu wygrania nagrody pieniężnej i spłacenia długu.

Okazuje się, że suczka Diany Skuwki, Złotko Skuwka, również bierze udział w Psich Zawodach, ale zostaje zdyskwalifikowana, ponieważ nie udaje jej się sztuczka na sprzęcie. Diana zostaje aresztowana za zbrodnie, które popełniła, mające do czynienia z Alicją. Alicja i Ciapek dostają najwięcej punktów na wystawie i wygrywają konkurs.

Ciapek i suczka Tomka, Luśka, razem na końcu tej historii mają troje szczeniaków. Za to Alicja rozwija swoją relację z Tomkiem Jaroszem, którego zna od dziecka. Przyszłość ich związku jest pozostawiona w rękach gracza.

Wygląd

Alicja jest blondynką o ciemnoniebieskich oczach. Ubiera się w czerwoną bluzę i tego samego koloru buty oraz białe rybaczki. Posiada lekki makijaż.

Umiejętności

Alicja w chwili rozpoczęcia gry posiada najwyższy poziom kreatywności, pierwszy poziom techniki, trzeci logiki, sprzątania i gotowania oraz czwarty charyzmy i kondycji.

Simologia

Osobowość
Baran - Big
Niechlujny 05 Schludny
Nieśmiały 06 Otwarty
Leniwy 05 Aktywny
Poważny 05 Lekkoduch
Zrzędliwy 04 Uprzejmy

Ikona Zainteresowanie Poziom
Politics interestPolityka09
Money interestPieniądze00
Environment interestŚrodowisko01
Crime interestPrzestępczość07
Entertainment interestRozrywka07
Culture interestKultura09
Food interestJedzenie03
Health interestZdrowie01
Fashion interestModa01
Sports interestSport06
Paranormal interestOkultyzm03
Travel interestPodróże07
Work interestPraca04
Weather interestPogoda07
Animals interestZwierzęta04
School interestSzkoła04
Toys interestZabawki04
Sci-Fi interestFantastyka naukowa04

Ciekawostki

  • Podczas samouczka jednym punktem jest skorzystanie z toalety. Gdy klikniemy B, Alicja może wejść do męskiej toalety.
  • Alicja może chcieć zaprosić do siebie Tomka, pomimo że jeszcze go nie zna. Dzieje się tak na początku historii, gdy nie ma jeszcze go w związkach (gra nie wprowadziła go do rozgrywki).
  • Jeśli Alicja pójdzie do pracy, a Tomek w trakcie ich rozmowy będzie chciał dać jej prezent, chwilę będzie stał pod jej domem, a następnie pójdzie do domu. Jednak po krótkim czasie wróci i nieustannie będzie krążył między jej a swoim domem. Skończy, gdy Alicja wróci z pracy i Tomek da jej paczkę.