Fandom

Simspedia

Alicja Gwizdek

5078stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Alicja Gwizdek
TSHZŚZ.png
250px-Alice Whitt.png
Imię Alicja Gwizdek
Płeć KobietaKobieta
Wiek Dorosły.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Rodzina
Stan cywilny Panna
Współlokatorzy
Zwierzęta Ciapek Gwizdek
Wygląd
Kolor włosów TS2 Blonde Hair.png Blond
Kolor oczu TS2 Blue Eyes.png Niebieskie
Kolor skóry Skin-light.png Blada
Sylwetka Thin Chudy
Inne informacje
Gra TSPS Icon.pngThe Sims Historie ze Świata Zwierząt
Dostępność Aktywna
Otoczenie Ogrodowy Pagórek
The Sims Historie ze Świata Zwierząt

Alicja GwizdekSimka występująca w grze The Sims Historie ze Świata Zwierząt.

Historia Alicji

Alicja Gwizdek jest głównym bohaterem w historii Psich Zawodów, która mieszka w Ogrodowym Pagórku. Jej najlepszą przyjaciółką jest Amanda Flora. Alicja posiada dalmatyńczyka o imieniu Ciapek. Stoi w obliczu eksmisji w ciągu dwóch tygodni, jeśli nie spłaci swojego długu w wysokości 120.000§ do chciwej Diany Skuwki. Dlatego zapisała Ciapka na lokalną wystawę psów w celu wygrania nagrody pieniężnej i spłacenia długu.

Okazało się, że suczka Diany Skuwki, Złotko Skuwka, również bierze udział w Psich Zawodach, ale zostaje zdyskwalifikowana, ponieważ nie udaje jej się sztuczka na sprzęcie. Diana zostaje aresztowana za zbrodnie, które popełniła, mających do czynienia z Alicją. Alicja i Ciapek dostają najwięcej punktów na wystawie i wygrywają konkurs.

Ciapek i suczka Tomka, Luśka, razem na końcu tej historii mają troje szczeniaków. Alicja także w całej historii rozwijała stosunki z Tomkiem Jaroszem, którego znała od dziecka. Przyszłość ich związku jest pozostawiona w rękach gracza.

Wygląd

Alicja jest blondynką o ciemnoniebieskich oczach. Ubiera się w czerwoną bluzę i tego samego koloru buty oraz białe rybaczki. Posiada lekki makijaż.

Umiejętności

Alicja w chwili rozpoczęcia gry posiada najwyższy poziom kreatywności, pierwszy poziom techniki, trzeci logiki, sprzątania i gotowania oraz czwarty charyzmy i kondycji.

Ciekawostki

  • Podczas samouczka jednym punktem jest skorzystanie z toalety. Gdy klikniemy B, Alicja może wejść do męskiej toalety.
  • Alicja może chcieć zaprosić do siebie Tomka, pomimo że jeszcze go nie zna. Dzieje się tak na początku historii, gdy nie ma jeszcze go w związkach (gra nie wprowadziła go do rozgrywki).
  • Jeśli Alicja pójdzie do pracy, a Tomek w trakcie ich rozmowy będzie chciał dać jej prezent, chwilę będzie stał pod jej domem, a następnie pójdzie do domu. Jednak po krótkim czasie wróci i nieustannie będzie krążył wokół między jej a swoim domem. Skończy, gdy Alicja wróci z pracy i Tomek da jej paczkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki