FANDOM

TSPS Icon

Alicja GwizdekSimka występująca w grze The Sims Historie ze Świata Zwierząt.

Historia Alicji

Alicja Gwizdek jest głównym bohaterem w historii Psich Zawodów, która mieszka w Ogrodowym Pagórku. Jej najlepszą przyjaciółką jest Amanda Flora. Alicja posiada dalmatyńczyka o imieniu Ciapek. Stoi w obliczu eksmisji w ciągu dwóch tygodni, jeśli nie spłaci swojego długu w wysokości 120.000§ do chciwej Diany Skuwki. Dlatego zapisała Ciapka na lokalną wystawę psów w celu wygrania nagrody pieniężnej i spłacenia długu.

Okazało się, że suczka Diany Skuwki, Złotko Skuwka, również bierze udział w Psich Zawodach, ale zostaje zdyskwalifikowana, ponieważ nie udaje jej się sztuczka na sprzęcie. Diana zostaje aresztowana za zbrodnie, które popełniła, mających do czynienia z Alicją. Alicja i Ciapek dostają najwięcej punktów na wystawie i wygrywają konkurs.

Ciapek i suczka Tomka, Luśka, razem na końcu tej historii mają troje szczeniaków. Alicja także w całej historii rozwijała stosunki z Tomkiem Jaroszem, którego znała od dziecka. Przyszłość ich związku jest pozostawiona w rękach gracza.

Wygląd

Alicja jest blondynką o ciemnoniebieskich oczach. Ubiera się w czerwoną bluzę i tego samego koloru buty oraz białe rybaczki. Posiada lekki makijaż.

Umiejętności

Alicja w chwili rozpoczęcia gry posiada najwyższy poziom kreatywności, pierwszy poziom techniki, trzeci logiki, sprzątania i gotowania oraz czwarty charyzmy i kondycji.

Ciekawostki

  • Podczas samouczka jednym punktem jest skorzystanie z toalety. Gdy klikniemy B, Alicja może wejść do męskiej toalety.
  • Alicja może chcieć zaprosić do siebie Tomka, pomimo że jeszcze go nie zna. Dzieje się tak na początku historii, gdy nie ma jeszcze go w związkach (gra nie wprowadziła go do rozgrywki).
  • Jeśli Alicja pójdzie do pracy, a Tomek w trakcie ich rozmowy będzie chciał dać jej prezent, chwilę będzie stał pod jej domem, a następnie pójdzie do domu. Jednak po krótkim czasie wróci i nieustannie będzie krążył wokół między jej a swoim domem. Skończy, gdy Alicja wróci z pracy i Tomek da jej paczkę.