FANDOM

TS Gwiazda1
Andy Warhol - ikonka

Andy Warhol – postać NPC pojawiająca się w pierwszej części gry w dodatku Gwiazda. Jest odzwierciedleniem realnego artysty i głównego przedstawiciela pop-artu.

The Sims: Gwiazda

Można go spotkać we własnej osobie w dzielnicy Show-Biznesu na stanowisku fotografa obsługującego Zestaw filmowy "Bez skazy". Jego pomoc jest niezbędna przy dalszym rozwoju kariery każdej wschodzącej Gwiazdy. Postać pojawia się na przemian wraz z Selmą Pstryk.

Poza planem zdjęciowym, nie można nawiązać z nim żadnej interakcji. Dostępne są trzy następujące sesje zdjęciowe: Pozuj w kostiumach kąpielowych, Pozuj w strojach zimowych oraz Pozuj do reklam, przy czym każdą z nich można wykonać na innym poziomie kariery. W przeciwnym wypadku artysta odmawia współpracy, nie szczędząc żywej gestykulacji.

Ciekawostka

Nawiązania do słynnego dzieła Andy'ego Warhola pt. Portret Marilyn Monroe pojawiły się w The Sims (obraz Siatka portretowa Piotra Acykarza) oraz w The Sims 2: Szyk i elegancja (Bez tytułu Leona Kufla), w której miejsce hollywoodzkiej aktorki zastąpiła Bella Ćwir.

Galeria