Fandom

Simspedia

Andy Warhol

5127stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Udostępnij
Andy Warhol
TS Gwiazda1.png
Andy Warhol.png
Imię Andy Warhol
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Dorosły.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Wygląd
Kolor włosów TS2 Grey Hair.png Siwe
Kolor oczu TS2 Brown Eyes.png Brązowe
Kolor skóry Skin-light.png Jasna
Sylwetka Thin Chuda
Inne informacje
Gra The Sims: Gwiazda
Dostępność NPC
Otoczenie Dzielnica Show-Biznesu
The Sims: Gwiazda
Andy Warhol - ikonka.png
Andy Warhol – postać NPC pojawiająca się w pierwszej części gry w dodatku Gwiazda. Jest odzwierciedleniem realnego artysty i głównego przedstawiciela pop-artu.

The Sims: Gwiazda

Można go spotkać we własnej osobie w dzielnicy Show-Biznesu na stanowisku fotografa obsługującego Zestaw filmowy "Bez skazy". Jego pomoc jest niezbędna przy dalszym rozwoju kariery każdej wschodzącej Gwiazdy. Postać pojawia się na przemian wraz z Selmą Pstryk.

Poza planem zdjęciowym, nie można nawiązać z nim żadnej interakcji. Dostępne są trzy następujące sesje zdjęciowe: "Pozuj w kostiumach kąpielowych", "Pozuj w strojach zimowych" oraz "Pozuj do reklam", przy czym każdą z nich można wykonać na innym poziomie kariery. W przeciwnym wypadku artysta odmawia współpracy nie szczędząc żywej gestykulacji.

Ciekawostka

Nawiązania do słynnego dzieła Andy'ego Warhola pt. "Portret Marilyn Monroe" pojawiły się w The Sims (obraz "Siatka portretowa" Piotra Acykarza) oraz w The Sims 2: Szyk i Elegancja ("Bez tytułu" Leona Kufla), w której miejsce hollywoodzkiej aktorki zastąpiła Bella Ćwir.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki