Fandom

Simspedia

Annie Howell

5127stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Writing skill icon.png

Ten artykuł jest zbyt krótki.
Jeśli możesz, rozbuduj go!

Annie Howell
TS2C icon.png
Annie Howell.png
Imię Annie Howell
Płeć KobietaKobieta
Wiek Dorosły.png
Rasa IkonkaSim.png Nocna Bestia
Rodzina
Rodzeństwo Hoot Howell brat
Partner Nerwus Jakiś Stała sympatiaNie żyje.jpg
Stan cywilny Panna
Wygląd
Kolor włosów TS2 Blonde Hair.png Blond
Kolor oczu TS2 Brown Eyes.png Brązowe
Kolor skóry Skin-light.png Jasna
Sylwetka Thin Chuda
Inne informacje
Gra The Sims 2 (na konsole)
Dostępność NPC
Otoczenie Dziwnowo

Annie HowellSimka z Dziwnowa, występuje w grze The Sims 2 (PlayStation Portable) i mieszka w Deadtree. Razem ze swoim starszym bratem Hootem prowadzi Nightowl Saloon. Jest także Nocną Bestią. Była dziewczyną Nerwusa Jakiegoś. Gdy ten zniknął (Lucjan i Cecylia Papużka przeprowadzali na nim eksperymenty), Annie myślała, że zostawił ją, aby być z inną kobietą. Gracz otrzymuje zadanie, aby udowodnić Howell, iż tak nie było, a Nerwus nie chciał jej porzucić. Co ciekawe, Annie nie wierzy w życie po śmierci. W czasie rozmowy, kiedy gracz informuje, że Nerwus nadal kocha ją, pomimo bycia nieżywym, Simka mówi, że nie wierzy w życie pozagrobowe. Zadowala ją jednak fakt, iż Nerwus do końca swoich dni darzył ją uczuciem.

Sekrety Annie

  • Annie dała sobie spokój z koledżem, by realizować swoje marzenie o siedzeniu w domu, marząc o pójściu do koledżu.
  • Annie została tak naprawdę adoptowana z podziemnego ośrodka obok zoo.
  • Jeśli popchniesz ją na skraj wytrzymałości, Annie wygląda, jakby mogła ugryźć!
  • Annie Howell jest Nocną Bestią!

Nocna Bestia

Nocna Bestia to potwór, w którego zamienia się Annie około północy. Przybiera wówczas muskularną postać mogącą przypominać wilkołaka i przebiega przez Deadtree przerażając Simów w pobliżu. Jej pojawienie zwiastuje straszna i głośna muzyka. Aby uniknąć ataku Nocnej Bestii najlepiej, zaraz po usłyszeniu muzyki, wejść do Nightowl Saloon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki