FANDOM

TS3ITF Icon.png

Anomalia czasowa lub Choroba czasowa to rodzaj śmierci pojawiający się w The Sims 3: Skok w Przyszłość.

Choroba paradoksu czasowego

Przebieg

Sim musi często podróżować do przyszłości, aż pojawi się nastrójnik Choroba paradoksu czasowego. Trwa on cztery godziny i zawiera informację o tym, że sim powinien udać się do szpitala w celu wyleczenia choroby. Daje również -5 do nastroju.

Jeśli sim nie udał się do szpitala, otrzyma nowy nastrójnik Zanikające istnienie. Trwa on 24 godziny i daje -10 do nastroju. Co jakiś czas będzie wykonywał interakcję o tej samej nazwie, która przypomina chwilową "panikę" tym, co się dzieje z jego ciałem.

Jeśli kolejny raz zignoruje się pójście do szpitala, pojawi się nastrójnik Czy ja w ogólę istnieję?. Trwa on 24 godziny i daje -30 do nastroju. Jest to ostatnia szansa na wyleczenie sima, zanim zginie. Sim będzie wykonywał interakcję o takiej samej nazwie co nastrójnik, która polega na chwilowym znikaniu ciała sima. Po tym jak czas trwania nastrójnika dobiegnie końca, sim umiera, upadając, krzycząc i rozpływając się w powietrzu.

Sposób na wyleczenie

Sim powinien udać się do szpitala, gdzie zostanie wyleczony z choroby paradoksu czasowego. Może to zrobić podczas trwania każdego z nastrójników.

Ciekawostki

  • Przykładem ofiary choroby czasowej jest Saige Spier, spoczywający na cmentarzu w Oasis Landing.
  • Sim zmarły z powodu choroby paradoksu czasowego, będzie miał holograficzny nagrobek, bez względu na to, czy znajduje się w przyszłości, czy nie.
  • Anomalia Czasowa jest nawiązaniem do filmu "Powrót do Przyszłości" i działa na podobnej zasadzie.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki