Fandom

Simspedia

Apetyt na smażony ser

4787stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 2: Nocne Życie Ten artykuł jest o Simologii.
Grilled Cheese.png
Apetyt na smażony seraspiracja pojawiająca się w The Sims 2: Nocne życie. Jedynym Simem, który taką aspirację posiada jest Natasza Unia.

Jak przydzielić Simowi tę aspirację?

Aspiracja ta jako jedyna nie jest dostępna w panelu tworzenia rodziny. Żeby Sim miał Apetyt na smażony ser, musi zakupić Kulę NowyTySenso i skorzystać z jej funkcji "Przeprogramuj się". Jeżeli Sim nie ma złotej aspiracji, może zamiast pożądanych zmian uzyskać tę właśnie aspirację. Sim może również wybrać tę aspirację jako drugorzędną, wtedy pragnienia z nią związane będą pojawiały się nieco rzadziej.

Opis

Gdy Sim uzyska aspirację Apetytu na smażony ser, będzie miał bzika na punkcie tostów z serem. Sim z taką aspiracją ma pragnienia i obawy związane jedynie z tostami z serem. Do pragnień należy uczenie się gotowania, przygotowywanie tostów, zjadanie, czy nakłanianie innych do robienia ich. Obawia się zaś przypalania, zjadania przypalonego tostu z serem.

Wysoko punktowane pragnienia

  • Nakłonić kogoś do zrobienia tostu z serem (+4500 Aspiracja)
  • Przygotowywać tost z serem dla Sima (+2500 Aspiracja, +500 Reputacja)

Załamanie nerwowe

Jeśli Sim nie będzie spełniał swoich pragnień dotyczących tostów z serem, jego wskaźnik aspiracji może spaść poniżej poziomu (czerwony). Wtedy pojawi się interakcja Jedna wielka bryndza, Sim wyciągnie obraz tosta z namalowaną uśmiechniętą twarzą i będzie próbował go zjeść.

Więcej w Fandom

Losowa wiki