Fandom

Simspedia

Bałwan

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Bałwan
Ba.jpg
Simowie lepiący bałwana w trzeciej części gry.
Gra: The Sims: Wakacje

The Sims 2: Cztery pory roku
The Sims 3: Cztery pory roku

Kupowanie: Niemożliwe
The Sims: Wakacje The Sims 2: Cztery Pory Roku The Sims 3 Store IkonkaEraCPR.png
Bałwanikonka.png

Bałwan – simowy odpowiednik rzeczywistego obiektu o tej samej nazwie. Bałwan występuje w The Sims: Wakacje oraz obydwu dodatkach Cztery pory roku. Można go także znaleźć w Store.

The Sims: Wakacje

LepienieBalwana1.png

Aby ulepić bałwana, nasi Simowie muszą wybrać się na jedną z trzech zimowych parceli Wyspy Wakacyjnej. Tamtejsze kioski oferują zakupienie sprzętu do lepienia bałwana za 35 simoleonów. Po kupieniu sprzętu Sim podąży do losowego miejsca na parceli i zacznie tworzyć bałwana. Może zaprosić innych turystów by mu pomogli, ale istnieje też możliwość zniszczenia cudzego śnieżnego dzieła. Dzień po stworzeniu bałwana jest on usuwany przez Woźną Sonię za pomocą łopaty.

Bałwany mają różne nakrycia głowy i szaliki. Nie każdy trzyma miotłę. Sim z dobrze rozwiniętą umiejętnością inwencji zbuduje lepszego bałwana.

The Sims 2: Cztery pory roku

LepienieBałwana.png

Zły bałwan

Najlepsze warunki do stworzenia bałwana są zimą. Jeśli pokrywy śnieżnej spadnie mniej więcej do wysokości kostek naszego Sima, należy nacisnąć na śnieg i wybrać Lep bałwana. Dzięki temu Sim zacznie lepienie sam, ale istnieje możliwość poproszenia o pomoc innych. Podczas ostatniego kroku Sim może ozdobić bałwana na dwa rodzaje: zły lub dobry.

Jedyną interakcją Sima możliwą do nawiązania z bałwanem jest zniszczenie go, natomiast pingwiny odwiedzające naszą parcelę mogą z nim porozmawiać. Bałwan zniknie sam, gdy śnieg stopnieje. Jeśli nie chce się go robić to można w trybie kupowania kupić poszczególne części, które nie topnieją.

The Sims 3

Thumbnail 300x300px.png

The Sims 3 Store

Bałwan w trzeciej części gry występuje po raz pierwszy w The Sims 3 Store w pakiecie To czas dawania prezentów. Nazywa się Bałwan zamiatacz Gienek Świąteczny. Niestety jest to tylko dekoracja. Co ciekawe, nie posiada on nosa, a jedynie wąsy. Bałwana zobaczymy także w kuli śnieżnej Bałwan Okazały z pakietu Więcej prezentów świątecznych.

The Sims 3: Cztery pory roku

Z dodatkiem The Sims 3: Cztery pory roku można ulepić bałwana gdy śniegu spadnie wystarczająco dużo. W grze pojawia się sześć typów bałwanów. Po poznaniu jednego z rodzajów, gracz może wybrać go od razu przy budowie kolejnego. Podczas tworzenia losowego bałwana istnieje 50% szans na odkrycie nowego typu.

Typy bałwanów

Obrazek Nazwa Wymagania dla zwiększenia szansy na odkrycie rodzaju
Snowman Classic.png Zwykły Brak
Snowman Clown.png Tragiczny Klaun Cecha Gderliwy, Nie cierpi przyrody lub zadowolenie na poziomie -40.
Snowman Hockey.png Hokeista Cecha Sprawny fizycznie, Uwielbia przyrodę lub tor do jazdy na łyżwach na parceli.
Snowman Evil.png Zły Cecha Zły, Śmiałek, Złośliwy, Gorąca głowa lub Piroman.
Snowman Reaper.png Mroczny Kosiarz Cecha Pechowiec, Zły, nagrobki na parceli, praca w mauzoleum, bycie u schyłku życia lub bycie duchem.
Snowman Alien.png Kosmita Cecha Szalony, Komputerowiec lub bycie kosmitą.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki