Fandom

Simspedia

Balon na ogrzane powietrze

5161stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Balon na ogrzane powietrze
BalonnaSzablon.png
Czy problemy w związkach dołują Twojego Sima? Wznieś się ponad problemami, lecąc w balonie na gorące powietrze! Wyrusz na wyprawę widokową z przyjaciółmi! Delektuj się jabłecznikiem z tym kimś szczególnym! A trudno o lepszy wspaniały gest romantyczny niż oświadczyny lub bara-bara w wielkim balonie!
Gra: The Sims 3 Store
Kupowanie: Możliwe
Typ: Środek transportu
Rozmiar: 10x10
The Sims 3 Store

Balon na ogrzane powietrze – materiał specjalny otoczenia Aurora Skies, dostępnego do kupienia w The Sims 3 Store. To pierwszy środek transportu, którym możemy poruszać się w powietrzu. Jest też jedynym, w którym da się wykonywać interakcję inną od jazdy.

Rozgrywka

  • Wyciągnij swoją niezawodną lornetkę i podziwiaj piękno natury. Pamiętaj jednak, że natura nie zawsze jest piękna...
  • Wznieś toast wśród przyjaciół lub wytwórz romantyczny nastrój, dzieląc się lampką musującego jabłecznika.
  • Dodaj szczyptę pikanterii swojemu życiu miłosnemu, wykonując śmiałe figle pod obłokami (czy to w miejscu publicznym, czy odosobnionym!)
  • Snuj niezapomniane historie, szczególnie te o oświadczynach złożonych komuś szczególnemu podczas romantycznego przelotu dla dwojga balonem na gorące powietrze.
  • Podróżuj ze stylem i splendorem, używając balonu na gorące powietrze do wojaży po całym świecie.

Ciekawostki

Nastrójniki

Obraz Nazwa nastrójnika Efekt nastrójnika Czas Powód
Moodlet HalfMileHighClub.jpg Klub Gondolowy +50 12 godzin Bara-Bara w balonie.
Moodlet GloriousView.jpg Cudowny widok +20 4 godziny Pojawia się okazjonalnie podczas lotu.
Moodlet Ewww.jpg Ech... Co to takiego?! -20 2 godziny Pojawia się okazjonalnie podczas lotu.
Moodlet GrandRomanticGesture.jpg Wspaniały gest romantyczny +30 4 godziny Zaręczyny podczas lotu balonem.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki