FANDOM

TS3 Icon

Bar – typ króliczej nory pojawiający się w trzeciej części gry. Znajdziemy go w każdym otoczeniu. W przeciwieństwie do restauracji otwarty jest przez całą dobę. Lokacja oferuje nam rozpoczęcie kariery kulinarnej, podjęcie kursu gotowania lub okazyjnie wzięcie udziału w konkursie jedzenia. Spożywać możemy jedynie w środku, a konsumowanie trwa krócej niż w restauracji.

Bary w The Sims 3Edytuj

Sunset Valley, Riverview oraz BridgeportEdytuj

Bar "Głęboki tłuszcz"Edytuj

W Sunset Valley oraz Riverview ulokowano go w centrum miasta, nieopodal szpitali. Natomiast w Bridgeport bar umieszczono na małym półwyspie z dala od labiryntu wysokościowców. Bar nie cieszy się dobrą reputacją. Czasem z mauzoleum, możemy dostać ostrzeżenie przed jedzeniem w tym miejscu. Parcelę czasem odwiedza Mroczny Kosiarz. Wychodzi on z zaplecza co parę dni.

TwinbrookEdytuj

Bar Bruntona w WagonieEdytuj

Nazwa baru nawiązuje do otoczenia wokół parceli. W niewielkiej odległości znajdziemy stare, zniszczone tory. Sam budynek ma kształt wagonu, a obok postawiono szlaban kolejowy. Podobnie jak w Sunset Valley i Riverview parcelę ulokowano nieopodal szpitala. Co ciekawe przy szlabanie pochowano B. Vernona Castora. Może mieć on coś wspólnego z rodziną Castor mieszkającą w mieście.

Barnacle BayEdytuj

Bar "Głęboka woda"Edytuj

Pomysł nazwy został zaczerpnięty z baru w Sunset Valley. Słowo tłuszcz zamieniono na woda co nawiązuje do morskiego klimatu otoczenia. Cały budynek ma kształt statku i ulokowany został na samym wybrzeżu miasta.

Appaloosa PlainsEdytuj

Sklep Spożywczy Dariusza Balerona i Kawiarnia KoffiEdytuj

Został połączony ze sklepem spożywczym. Jak nazwa wskazuje nie jest to typowy bar szybkiej obsługi tylko kawiarnia. Nosi nazwę Koffi, która może nawiązywać do rodziny Koffi z Sunset Valley. Przed budynkiem znajdziemy stoliki i krzesła.

Dolina SmokówEdytuj

Miejscowy Sklep SpożywczyEdytuj

Znajduje się przy ulice Zagajnik Więzów 50, w Dolinie Smoków. Został połączony z supermarketem, gdyż jak mówi opis, chodzenie bez przerwy kucharza do sklepu wywoływało spore zamieszanie. Bar wygląda jak stary dom zrobiony z cegły, porośnięty roślinnością. Na dachu ma kalenicę. Z tyłu na tarasie umiejscowione są stoliki i mnóstwo roślin. Jest to jeden z tańszych barów.

Księżycowe jezioraEdytuj

Bar ArmstrongaEdytuj

Podobnie jak inne królicze nory w tym otoczeniu, tak i bar wybudowano w postaci portalu. Nazwa została wybrana na cześć słynnego astronauty Armstronga. Bar znajduje się w centrum miasta, przy Bulwarze Orbitalnym 120.

Oaza SzczęściaEdytuj

Bar PustynnyEdytuj

Wyglądem przypomina bar z Sunset Valley, ale zmieniono w nim kolorystykę. Dopasowano ją do całego otoczenia. Bar ulokowano tuż obok basenu, nieopodal brzegu rzeki. Przy właściwym budynku postawiono stoliki z krzesłami oraz parasolami charakterystycznymi dla Oazy Szczęścia.

Słoneczne WybrzeżeEdytuj

Restauracja plażowa "U Riku"Edytuj

Bar ten został położony blisko plaży i parku miejskiego. Jest to mały budynek z dachem wyłożonym strzechą. Dookoła rośnie wiele palm. Jest tu także mały taras ze stolikami.