FANDOM

Barista2
Barista
Kariera · Zawarte w: TS4 EraIcon

TS4 EraIcon

CoffeeSwirl Barista – praca dorywcza dla natolatków dochodząca w The Sims 4.

Stanowisko Płaca $/h Czas pracy (godz.) Dni pracy Wymagane do awansu Opis
Czyściciel plam po kawie 28$ 05:00-07:00 P W Ś Cz Pt S N 2 poziom umiejętności miksologii To jest pierwszy krok [imię sima] ku ekscytującemu światu dystrybucji kofeiny! Ale oczywiście, on/ona nie może być odpowiedzialny/a za parzenie kawy, dopóki nie udowodni że umie sobie radzić z zamiataniem podłogi, układaniem krzeseł, szorowaniem kubków i pilnowaniem, aby te środki czyszczące się błyszczały!
Obsługa młynka do kawy 41$ 05:00-07:00 P W Ś Cz Pt S N 4 poziom umiejętności miksologii W końcu, [imię sima]] może upuścić miotłę i stać się jednym ze sztuką doskonałej kawy! Szlifując najlepsze ekologiczne ziarna kawy z całego świata , [imię sima] stał się mistrzem obsługi młynka do kawy, prawdziwym miksologiem, którego można aresztować za kombinacje agresywnie wyrazistych aromatów i delikatnie orzechowy podtekstów, mogących zadowolić każde podniebienie.
Kawowy artysta 62$ 05:00-07:00 P W Ś Cz Pt S N - Brawo! [imię sima] wstąpił/a w szeregi baristów i przejął/a kontrolę nad spieniaczem do kawy. W zamian, odpowiada za wystawne napoje expresso, zdobione puchem z lekkiej piany i pokryte pięknymi, wzorami. [imię sima] wie, że jest prawdziwym/prawdziwą artystą/artystką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki