Fandom

Simspedia

Baza wypadowa

4651stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

The Sims 3: Wymarzone Podróże TS3ITF Icon.png
Zobacz także: Hotel
Baza wypadowa.png

Baza wypadowa – lokacja dodana w dodatku The Sims 3: Wymarzone podróże oraz The Sims 3: Skok w Przyszłość, występująca w okolicach wakacyjnych i Oasis Landing. Zastępuje ona hotel. W bazie wypadowej znajduje się tablica ogłoszeń, dzięki której otrzymujemy okazje, poprawiające status naszej wizy. Razem z naszymi Simami w bazie wypadowej mieszkają zagraniczni badacze bądź turyści, z którymi można uciąć miłą pogawędkę i wspólnie spędzić czas.

Bazy wypadowe w okolicach wakacyjnych

Al Simhara
Baza.png
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 17505 §
Rozmiar: 40x40

Baza wypadowa w Al Simharze

Baza wypadowa w Al Simharze przypomina obóz. Simowie są zakwaterowani w tanich namiotach, tam również śpią. Jest tutaj wspólna kuchnia z lodówką, bez kuchenki. Wszystko znajduje się na świeżym powietrzu. Przed prażącym słońcem chroni jedynie dach. Zaraz obok znajduje się Grobowiec Odkrycia.

Champs Les Sims
BazaWypadowaC.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 91430 §
Rozmiar: 40x40

Baza wypadowa w Champs Les Sims

Baza wypadowa w Champs Les Sims jest to budynek zbudowany w stylu francuskim, przypomina hotel. Jest tu mnóstwo pokoi z łóżkami pojedynczymi bądź podwójnymi i kuchnia z pełnym wyposażeniem. Po dniu spędzonym na zwiedzaniu, nasz Sim może zrelaksować się przy czytaniu książki lub ogrzać się ogniem na zewnątrz.

Shang Simla
BazaShang.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 114892 §
Rozmiar: 64x64

Baza wypadowa w Shang Simla

Baza wypadowa w Shang Simla ma kilka pięter, przypomina hotel. Jest osadzona na zboczu wzgórza, nieopodal brzegu rzeki. Z okna ma się wspaniały widok na tę malowniczą, chińską wioskę. Znajduje się tutaj kuchnia z pełnym wyposażeniem, salon i wiele sypialni jedno- i dwuosobowych.

Bazy wypadowe w The Sims 3: Skok w Przyszłość

Oasis Landing
Oasis landing baza wypadowa.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 390436 §
Rozmiar: 40x60

Centrum publiczne w Oasis Landing

Centrum publiczne położone jest w centrum Oasis Landing. Zbudowane jest z pięciu pięter. Na każdym z nich znajduje się kilka sypialni i łazienek. Nasz Sim automatycznie trafia do centrum publicznego, gdy przenosi się w przyszłość.

Więcej w Fandom

Losowa wiki