FANDOM

TS3LN Icon

Beau Merrickmłody dorosły wampir występujący w The Sims 3: Po zmroku w Bridgeport.

Opis

Ma trzy kochanki: Biancę Rubble, Marinę Prattle i Lilly-Bo Chique. Zamieszkuje penthouse w części miejskiej. Na początku gry zostało mu dziewięćdziesiąt dziewięć dni do zostania dorosłym. Wydaje się, że jest skłócony ze starszymi wampirami z Bridgeport: Morrigan Hemlock i Elvirą Slayer. Mimo to ma niezłe stosunki z Jessicą Talon i Woganem Hemlockiem.

Mężczyzna pracuje dorywczo w mauzoleum. Posiada dwa punkty umiejętności logiki. Jego biografia stwierdza, że nie ma planu na życie, może dlatego związał się aż z trzema kobietami na raz. Jest jednym z niewielu Simów mających ukrytą cechę Piroman. Oznacza to, że któryś z jego rodziców był strażakiem.

W przyszłości pozostawionej rozgrywaniu przez komputer najczęściej poślubia Biancę Rubble. Beau, podobnie jak Don Lotario z The Sims 2, jest kobieciarzem. Ma trzy kochanki, a Don cztery. Ciekawostką jest, że z francuskiego beau oznacza piękny, uwodziciel. Z kolei Beau ma trzy kobiety. Twórcy pewnie połączyli te fakty.

Umiejętności

Ikona Umiejętność Poziom
Logika IkonaLogika02