FANDOM

Bella Ćwir
The Sims 2 Logo
BellaKlon
Imię Bella Ćwir
Płeć KobietaKobieta
Wiek Dorosły
Rasa IkonkaSim Sim
Rodzina
Stan cywilny Panna
Osobowość
Znak zodiaku Cancer Rak
Aspiracja Romance Romans
Wygląd
Kolor włosów TS2 Black Hair Czarne
Kolor oczu TS2 Brown Eyes Brązowe
Kolor skóry Skin-medium Opalona
Inne informacje
Gra 20px-The Sims 2 IconThe Sims 2
Dostępność NPC
Otoczenie Dziwnowo
The Sims 2 Icon
Zobacz także: Bella Ćwir – Bella z Miłowa.

Bella Ćwir z DziwnowaSimka NPC występująca w The Sims 2 i jej wersjach na konsole, mieszka w Dziwnowie. Jest to prawdopodobnie klon Belli Ćwir, żony Mortimera Ćwira, porwanej przez kosmitów. Jest dość podobna do oryginalnej Belli, jednak istnieje kilka odróżniających je szczegółów. Nie ma wspomnień ani rodziny. Czasami można spotkać ją na różnych parcelach. Według jednego z wywiadów, jest ona traktowana przez Maxis jako prawdziwa Bella Ćwir.

Ciekawostki

  • Jeśli przyłączy się ją do rodziny można zauważyć, że posiada pracę, jednak w rzeczywistości jest bezrobotna. W przypadku ciąży dostanie "urlop". Nie jest wymienione, jaka to praca, a gdy Bella jest w rodzinie, to nigdy do tej pracy nie chodzi.
  • Gdy gramy rodziną Dziwak i Leszek dzwoni do Blanki Bateryjki, czasami odbiera Bella mówiąc, że Blanka jest w pracy.
  • Czasami po przeprowadzce do innego otoczenia pojawia się jej anglojęzyczna biografia, a mianowicie:

Bellaaaaaaa

Tłumaczenie: ,,Elegancka i Wysportowana - są to dwie cechy opisujące Bellę. Cieszy się szeregiem działań, od golfa po minigolfa." Ta biografia jest taka sama jak biografia Belli z The Sims 1.

  • Jeśli Jasiek Kowal będzie dzwonił do Belli, pojawi się komunikat, który mówi nam, że Bella jest zajęta i jest w pracy, natomiast kiedy dodamy ją do rodziny dowiemy się, że jest bezrobotna.
  • Jest łudząco podobna do Tancerki Hula Zombi.

Galeria