Fandom

Simspedia

Bella Ćwir (Dziwnowo)

Przekierowano z Bella Ćwir (klon)

5069stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Bella Ćwir
The Sims 2 Logo.png
BellaKlon.jpg
Imię Bella Ćwir
Płeć KobietaKobieta
Wiek Dorosły.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Rodzina
Stan cywilny Panna
Osobowość
Znak zodiaku Cancer.png Rak
Aspiracja Romance.png Romans
Wygląd
Kolor włosów TS2 Black Hair.png Czarne
Kolor oczu TS2 Brown Eyes.png Brązowe
Kolor skóry Skin-medium.png Opalona
Inne informacje
Gra ;ink=The Sims 2
Dostępność NPC
Otoczenie Dziwnowo
The Sims 2
Zobacz także: Bella Ćwir – Bella z Miłowa.

Bella Ćwir z DziwnowaSimka NPC występująca w The Sims 2 i jej wersjach na konsole, mieszka w Dziwnowie. Jest to prawdopodobnie klon Belli Ćwir, żony Mortimera Ćwira, porwanej przez kosmitów. Jest dość podobna do oryginalnej Belli, jednak istnieje kilka odróżniających je szczegółów. Nie ma wspomnień ani rodziny. Czasami można spotkać ją na różnych parcelach. Według jednego z wywiadów, jest ona traktowana przez Maxis jako prawdziwa Bella Ćwir.

Ciekawostki

  • Jeśli przyłączy się ją do rodziny można zauważyć, że posiada pracę, jednak w rzeczywistości jest bezrobotna. W przypadku ciąży dostanie "urlop". Nie jest wymienione, jaka to praca, a gdy Bella jest w rodzinie, to nigdy do tej pracy nie chodzi.
  • Gdy gramy rodziną Dziwak i Leszek dzwoni do Blanki Bateryjki czasami odbiera Bella mówiąc, że Blanka jest w pracy.
  • Czasami po przeprowadzce do innego otoczenia pojawia się jej anglojęzyczna biografia, a mianowicie:

Bellaaaaaaa.jpg

Tłumaczenie: "Elegancka i Wysportowana - są to dwie cechy opisujące Bellę. Cieszy się szeregiem działań, od golfa po minigolfa." Ta biografia jest taka sama jak biografia Belli z The Sims 1.

  • Jeśli Jasiek Kowal będzie dzwonił do Belli pojawi się komunikat, który mówi nam że Bella jest zajęta i jest w pracy, natomiast kiedy dodamy ją do rodziny dowiemy się że jest bezrobotna.
  • Jest łudząco podobna Tancerki Hula Zombi.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki