Fandom

Simspedia

Bezdomne Zwierzęta

4659stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Bezdomne Zwierzęta
Jelonki.png

Jeleń, który jest bezdomnym zwierzęciem.

The Sims: Zwierzaki The Sims 2: Zwierzaki The Sims 3: Zwierzaki

Bezdomne Zwierzęta (inaczej: Zwierzaki NPC) – występują w dodatkach "Zwierzaki" do każdej części gry.

Opis

Zwierzęta te mogą występować jako szkodniki. Do szkodników zaliczamy El Bandito, skunksa, bezdomne psy (w The Sims 3: Zwierzaki), które mogą niszczyć własności naszych Simów i inne.

Bezdomne zwierzaki

Występują one w każdej części Zwierzaków. W The Sims pojawiają się jedynie w schronisku, w Starówce. Można je zaadoptować. To dokładniej jedyny sposób, jako że nie można tu tworzyć własnych, na zdobycie zwierzaka. Na początku zwierzaki nazywają się Przygarnij mnie. Dopiero gdy go zaadoptujemy możemy mu wybrać imię. Trudno jest przyzwyczaić do siebie znajdę, dlatego że wystraszona ucieka, ale musimy zachować cierpliwość.

W The Sims 2 bezdomne zwierzaki przechadzają się po okolicach naszych parcel, natomiast w The Sims 3 można je spotkać w wielu miejscach otoczenia. By je przygarnąć, musimy najpierw się z nimi zaprzyjaźnić.

Zwierzaki NPC

Są to wilki, skunksy, Przywódca Stada, El Bandito i inne. Zachowują się bardzo podobnie jak bezdomne zwierzęta, jednak niektórych nie da się przygarnąć.

Ciekawostka

  • W The Sims 3: Zwierzaki może pojawić się komunikat "Bezdomny pies/kot idzie do domu". Jest to błąd logiczny w grze.

Więcej w Fandom

Losowa wiki