Fandom

Simspedia

Bezrobotny(a)

5070stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Bezrobotny(a)

Gazeta.jpg

Bezrobotna Simka poszukująca pracy w gazecie

The Sims The Sims 2 The Sims 3 The Sims Historie z Życia Wzięte The Sims Historie ze Świata Zwierząt The Sims Historie z Bezludnej Wyspy The Sims 4

Bezrobotny(a)Sim lub Simka, którzy nie podjęli żadnej kariery zawodowej.

Opis

Zazwyczaj bezrobotnymi stają się Simowie, którzy posiadają cechę Leniwy lub Nieangażujący się (The Sims 4), lub w przypadku The Sims 3 Unika zobowiązań. Sim może również stać się bezrobotnym, gdy zostanie zwolniony z pracy z powodu braku postępów, spóźniania czy też złej opinii. W The Sims 2 może być to spowodowane okazją pojawiającą się w czasie wykonywania pracy.

Jak uzyskać pracę

Simowie do szukania pracy używają gazety lub komputera. Gdy już znajdą zawód, muszą pracować tak, by ich postępy były wysokie. Powinni dbać o umiejętności potrzebne do pracy, utrzymywać dobre relacje ze współpracownikami i szefem, mieć dobry nastrój oraz wykonywać czynności typowe dla określonego zawodu. Dla bardzo leniwych Simów, którzy postanowią znaleźć zatrudnienie, najbardziej odpowiednią formą będzie praca dorywcza (w przypadku The Sims 3). W pracy dorywczej Sim nie potrzebuje żadnych umiejętności, musi tylko dbać o dobry nastrój.

Skutki bycia bezrobotnym Simem

Bezrobocie to pewne rozwiązanie dla leniwych Simów oraz tych, którzy unikają zobowiązań. Lecz trzeba się liczyć z tym, że brak pracy to również brak pieniędzy.

Nastolatkowie

W każdej części, w której występują nastolatkowie, mają oni możliwość podjęcia pracy. Praca zazwyczaj odbywa się po godzinach szkolnych i trwa krócej od normalnej. Często praca odbywa się również w dni wolne. W trzeciej i czwartej części występuje jako praca dorywcza. W drugiej części praca dla nastolatków jest edytowaną trzystopniową karierą dla dorosłych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki