Fandom

Simspedia

Boisko do siatkówki

5077stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Boisko do siatkówki
Boisko do siatkowki.png
Siatkówka, kolejny sport pochodzący ze Stanów Zjednoczonych, była pierwotnie (w roku 1895) nazywana "mintonette". Początkowo stanowiła wykwintne połączenie tenisa i koszykówki, jednak w 1916 Filipińczycy wprowadzili do niej charakterystyczne agresywne rozegranie "na trzy" - ścinę z wystawienia. Dziś siatkówka ustępuje popularnością jedynie piłce nożnej i stanowi znakomitą rozrywkę plażową, podwórkową i działkową.
Gra: The Sims: Wakacje
Kupowanie: Możliwe
Cena: 120§
Rozmiar: 5x9
The Sims: Wakacje

Boisko do siatkówki – obiekt pojawiający się w The Sims: Wakacje, domyślnie znajduje się na Wakacyjnej Wyspie. Simowie mogą rozegrać mecz siatkówki dzięki niemu. Jak naciśniemy na boisko, pojawi się opcja wyboru jednej z dwóch drużyn. Kiedy rozpocznie się gra, jedna strona otrzyma piłkę i zaserwuje. Simowie automatycznie zmieniają pozycję, by odbić piłkę. Jeśli piłka upadnie na ziemię, wygrana drużyna będzie cieszyć się zwycięstwem, natomiast przegrani będą lamentować nad swoją porażką.

Sama piłka siatkowa jest oddzielnym obiektem, który znika gdy Simowie kończą grę. Istnieje jednak sposób na jej zdobycie. Należy wpisać kod move_objects on i ją znaleźć. Kosztuje 270§.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki