Fandom

Simspedia

Brygida Serducho

5125stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Brygida Serducho
The Sims 2 Logo.png
Brygida Serducho.jpg
Imię Brygida Serducho
Płeć KobietaKobieta
Wiek Dorosły.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Edukacja i praca
Kariera
Law Enforcement career.png Policjantka
Rodzina
Stan cywilny Panna
Osobowość
Znak zodiaku Sagittarius.png Strzelec
Aspiracja Knowledge.png Wiedza
Wygląd
Kolor włosów TS2 Blonde Hair.png Blond
Kolor oczu TS2 Brown Eyes.png Brązowe
Kolor skóry Skin-medium.png Opalenizna
Sylwetka Thin Chuda
Inne informacje
Gra ;ink=The Sims 2
Dostępność NPC
Otoczenie Miłowo
The Sims 2

Brygida Serducho – jedna z gotowych policjantek, którą możemy znaleźć w Miłowie oraz stworzonych przez nas otoczeniach w The Sims 2. Pozostali dwaj policjanci to Marian Grosik i Dorian Ciastko. Może stać się grywalna, jeśli zaproponujemy jej małżeństwo bądź wprowadzenie się do naszego domu.

Brygida może być policjantem, który odwiedzi mieszkanie rodziny Kaliente, gdy włamywacz wtargnie do ich domu - ale tylko wtedy, gdy siostry wezwą policję lub będą miały zainstalowany alarm przeciwwłamaniowy. Podobnie jak karta wyboru Marysi Przyjemniaczek, to zdarzenie jest nieuniknione.

Znakiem zodiaku Brygidy jest Strzelec, a jej aspiracja życiowa to Pragnienie zdobywania wiedzy. Jest bliska zdobycia sylwetki wysportowanej i ma maksymalną liczbę punktów kreatywności, co sugeruje nam, że może być osobą dobrze zbudowaną oraz uzdolnioną artystycznie. Interesuje się rozrywką, okultyzmem, podróżami, sportem i kulturą.

Ma opaloną skórę, brązowe oczy i blond włosy splecione w warkocze. Podobnie jak w przypadku wszystkich policjantów, jej domyślny strój to mundur policyjny składający się z niebieskiej koszuli i czarnych spodni.

W stworzonych przez nas otoczeniach jej osobowość, umiejętności i zainteresowania są generowane losowo. Dzieje się tak ze wszystkimi NPC z Miłowa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki