FANDOM

Brygida Serducho
The Sims 2 Logo
Brygida Serducho
Imię Brygida Serducho
Płeć KobietaKobieta
Wiek Dorosły
Rasa IkonkaSim Sim
Edukacja i praca
Kariera
Law Enforcement career Policjantka
Rodzina
Stan cywilny Panna
Osobowość
Znak zodiaku Sagittarius Strzelec
Aspiracja Knowledge Wiedza
Wygląd
Kolor włosów TS2 Blonde Hair Blond
Kolor oczu TS2 Brown Eyes Brązowe
Kolor skóry Skin-medium Opalenizna
Sylwetka Thin Chuda
Inne informacje
Gra 20px-The Sims 2 IconThe Sims 2
Dostępność NPC
Otoczenie Miłowo
The Sims 2 Icon

Brygida Serducho – jedna z gotowych policjantek, którą możemy znaleźć w Miłowie oraz stworzonych przez nas otoczeniach w The Sims 2. Pozostali dwaj policjanci to Marian Grosik i Dorian Ciastko. Może stać się grywalna, jeśli zaproponujemy jej małżeństwo bądź wprowadzenie się do naszego domu.

Brygida może być policjantem, który odwiedzi mieszkanie rodziny Kaliente, gdy włamywacz wtargnie do ich domu - ale tylko wtedy, gdy siostry wezwą policję lub będą miały zainstalowany alarm przeciwwłamaniowy. Podobnie jak karta wyboru Marysi Przyjemniaczek, to zdarzenie jest nieuniknione.

Znakiem zodiaku Brygidy jest Strzelec, a jej aspiracja życiowa to Pragnienie zdobywania wiedzy. Jest bliska zdobycia sylwetki wysportowanej i ma maksymalną liczbę punktów kreatywności, co sugeruje nam, że może być osobą dobrze zbudowaną oraz uzdolnioną artystycznie. Interesuje się rozrywką, okultyzmem, podróżami, sportem i kulturą.

Ma opaloną skórę, brązowe oczy i blond włosy splecione w warkocze. Podobnie jak w przypadku wszystkich policjantów, jej domyślny strój to mundur policyjny składający się z niebieskiej koszuli i czarnych spodni.

W stworzonych przez nas otoczeniach jej osobowość, umiejętności i zainteresowania są generowane losowo. Dzieje się tak ze wszystkimi NPC z Miłowa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki