Fandom

Simspedia

Cassandra

4811stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cassandra
Cassandra.png
Gra: MySims
Poziom Gwiazdy Poziom 0
Rola: Duch
Nazwa Domku: N/A

Cassandra – Postać występująca w MySims.

Cassandra jest duchem który może pojawić się w twoim mieście. Nie pojawi się dopóki straszny rezydent, taki jak Sir Vincent, Ray albo Violet nie rozpocznie seansu. Będzie się z tobą chciała bawić i kocha cię straszyć. Zazwyczaj wyskakuje za tobą, straszy, tuli oraz połaskocze cię.

Unosi się również w terenie dużej fontanny w twoim mieście i próbuje przestraszyć albo połaskotać każdego miastowego który tam przyjdzie. Cassandra potrafi czasem zniknąć gdy nawiązujesz z nią interakcję, lub w dowolnym momencie więc musisz wziąć kolejną upiorną osobę i przeprowadzić inny seans, jeśli chcesz żeby się jeszcze pojawiła lub możesz poszukać na mieście czy mogła zniknąć gdziekolwiek jeszcze.

Nie możesz wprowadzić jej do miasta, ale ona da ci trzy specjalne plany, jeśli będziesz z nią najlepszymi przyjaciółmi. To czasami może być trudne bo ona nigdzie nie zostaje długo albo straszy twojego Sima i odejmuje punkty.

Nawet jeśli uda ci się zostać z nią najlepszymi przyjaciółmi, Cassandra nie pojawi się w twojej książce związków. Ma fioletowe włosy w krótkim kłosowatym stylu i małe królicze uszy. Nikt nie wie nic o przeszłości Cassandry, albo przyczynie jej śmierci.

Więcej w Fandom

Losowa wiki