FANDOM

The Sims 3

Centrum biznesowe – typ parceli publicznej pojawiający się w trzeciej części gry. Mieści w sobie redakcję prasową, telewizję oraz biura różnych firm. Nasi Simowie powinni się udać tutaj, jeśli chcą rozpocząć karierę dziennikarską lub biznesową. Centra oferują również naszym Simom możliwość nauki pisania za pomocą odpłatnego kursu.

Centra biznesowe w The Sims 3

Wieżowiec biurowy "Wyniosły"
BiznesSun.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 12946 §
Rozmiar: 32x36
Otoczenie: Sunset Valley oraz Hidden Springs

Sunset Valley oraz Hidden Springs

Wieżowiec biurowy "Wyniosły"

Jest to nowoczesny, oszklony wieżowiec, zbudowany w kształcie litery "C". W Sunset Valley ulokowano go naprzeciwko baru w centrum. To najwyższy budynek w tym mieście. Hidden Springs także umieściło centrum biznesowe w środku miasta. Znajdziemy go nieopodal posterunku policji i sklepu spożywczego.

Wieżowiec biurowy "Wyniosły"
Doo Peas Corporate Tower Riverview.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Otoczenie: Riverview

Riverview

Wieżowiec biurowy "Wyniosły"

Chociaż ma taką samą nazwę, to wyglądem nie przypomina wcześniej poznanego centrum biznesowego. Jest o wiele niższy i nie wyróżnia się już tak bardzo. Ulokowano go w przemysłowej części miasta, na stałym lądzie. Obok znajdziemy między innymi bar i szpital.

Park Biznesowy Nad Jeziorem
BiznesTwin.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 14850 §
Rozmiar: 26x46
Otoczenie: Twinbrook

Twinbrook

Park Biznesowy Nad Jeziorem

Znajdziemy go w centrum Twinbrook, obok salonu spa. Przypomina wcześniej poznane centrum z Riverview. Jego rzucającą się w oczy różnicą jest kolor szyb. Te z opisywanego są żółtawego odcienia. Nazwa wiąże się z pobliskim jeziorem, nad którym położone jest miasto.

Biura i restauracja Stefana
RestauracjaBri.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 18392 §
Rozmiar: 30x32
Otoczenie: Bridgeport

Bridgeport

Biura i restauracja Stefana

Biura połączone zostały z restauracją. Zapewne pracownicy idą na przerwę obiadową do tego miejsca. Za budynkiem znajdziemy kominek, stoisko dla barmana oraz fontannę. Z tego miejsca można podziwiać słońce chowające się za horyzontem.

Towarzystwo Huberta i Restauracja Steków Kim Gołdy
BistroAppa.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 25349 §
Rozmiar: 35x60
Otoczenie: Appaloosa Plains

Appaloosa Plains

Towarzystwo Huberta

Podobnie jak w Bridgeport centrum biznesowe zostało połączone z restauracją i zapewne pełni ona "funkcję" miejsca odwiedzanego w przerwie obiadowej. Położona jest w samym centrum miasta, obok domu rodziny Curley. Prawdopodobnym założycielem tego miejsca był Sim o imieniu Hubert.

Wieża Biznesu i Grillu na Ulicy Szerokiej
Biurowiec TS3 ZG.png
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Otoczenie: Starlight Shores

Starlight Shores

Wieża Biznesu i Grillu na Ulicy Szerokiej jest biurowcem w Starlight Shores. Tak samo jak biurowce w Bridgeport oraz Appaloosa Plains, jest połączone z restauracją.

Ciekawostki

  • Na budynku jest wielki billboard, który jest stworzony na podstawie grafiki towarowej Battlefield III.

Siedziba Korporacji Sahara
CentrumBOS.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 6392 §
Rozmiar: 30x40
Otoczenie: Oaza Szczęścia

Oaza Szczęścia

Siedziba Korporacji Sahara

Przypomina wcześniej poznane centra. Jest to wysoki i nowoczesny budynek, położony z dala od innych parceli. Najbliższym wybudowanym obiektem jest stadion. Nazwa parceli nawiązuje do pustyni w Afryce Północnej, Sahary.

Spółka Jednomyślni Osobnicy
CentrumBiznesuDS.jpg
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Wartość: 8309 §
Rozmiar: 30x30
Otoczenie: Dolina Smoków

Dolina Smoków

Spółka Jednomyślni Osobnicy

Znajduje się przy ulicy Zagajnik Wiązów 46, w Dolinie Smoków. Jest jasnym, średniowiecznym budynkiem. Pośrodku wewnętrznego dziedzińca, znajduje się studnia. Obok centrum biznesowego umieszczona jest także mała fontanna i sporo kwiatów. Okna są zakratowane, za wyjątkiem witraży w wieżyczce.

Firma Simcatti
FirmaSimcatti; MonteVista.png
Typ: Publiczny
Właściciel: Brak
Rozmiar: 25x30
Otoczenie: Monte Vista

Monte Vista

Firma Simcatti

Jest to centrum biznesowe w Monte Vista. Nie przypomina wcześniej poznanych biurowców i znacznie różni się od nich wyglądem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki