Fandom

Simspedia

Centrum kongresowe

4720stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Centrum kongresowe
SC4 Centrum Kongresowe.png

Budynek centrum kongresowego.

SimCity 4

Centrum kongresowe – budynek występujący w SimCity 4. Jego wybudowanie wiąże się z kosztami 42 000§ za budowę i 220§ na miesiąc za jego utrzymanie. Poszerza on możliwości gospodarcze miasta, w którym się znajduję. Obiekt ten nie jest dostępny w grze od początku, należy najpierw go odblokować. Można to wykonać na dwa sposoby:

Sposób #1

Należy spełnić wszystkie wymagania:

  • Populacja handlowa miasta: 25 000
  • Ocena burmistrza: 40
  • Lotnisko główne

Gdy już uda nam się wypełnić wszystkie wymogi dostaniemy od naszego urbanisty propozycje o treści:

Zdaniem przedsiębiorców (nazwa miasta) nie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom turystów i biznesmenów. W pełni popierają oni projekt budowy nowego centrum kongresowego, które ich zdaniem przyciągnie przyjezdnych i ich simoleony.

Sposób #2 (wymagane SimCity 4: Godziny Szczytu)

By wykorzystać ten sposób należy mieć w mieście min. 4 przystanki autobusowe. Wchodzimy wtedy w tryb sima, wybieramy opcję "Ty prowadzisz" i klikamy ikonę autobusu miejskiego. Mogą nam wtedy wyskoczyć dwie misje: od złego Dr. Vu. albo od Józefa Wąchockiego - naszego doradcy ds. Transportu. My wybieramy tą od naszego doradcy.

Tytuł misji: Chory kierowca autobusu

Opis misji:Twój kumpel, Czesio, zachorował i nie może dziś wyruszyć w trasę. Dojedź o czasie na cztery przystanki, a Czesio będzie ci wdzięczny po wiek wieków.

Jeśli uda nam się wykonać misję, otrzymamy komunikat:

Jesteś dobrym przyjacielem. Dzięki twoim umiejętnościom, Czesio utrzyma się na posadzie. Pasażerom też się podobało. Zastanawiałeś się kiedyś nad karierą kierowcy autobusu.

Urząd ds. Kongresów SimNarodu spośród wszystkich innych miast wybrał właśnie miasto (nazwa miasta) na siedzibę nowego Centrum Kongresowego. Jako powód wskazuje się "wyśmienitych kierowców autobusów"

Więcej w Fandom

Losowa wiki