FANDOM

The Sims Icon The Sims 2 Icon TSLS Icon TSPS Icon TS3 Icon TS4 EraIcon

Charyzmaumiejętność występująca w każdej grze z serii The Sims.

The Sims

Umiejętności wysławiania się oraz wypowiadania się publicznie jest ważna w kilku zawodach, szczególnie jednak istotna, gdy zamierzasz zająć się karierą polityczną. Poświęć czas na ćwiczenia przed dowolnym lustrem, aby rozwinąć tę umiejętność

Umiejętność charyzmy jest w tej części określona nazwą Zdolności przywódcze. Zasadniczo rozwija się je rozmawiając z Simami lub ćwicząc przemowy przed lustrem. W The Sims: Zwierzaki umiejętność wzrasta przy rozmowie z ptakami, w The Sims: Gwiazda natomiast przy ćwiczeniach aktorskich z szekspirowską czaszką.

The Sims 2

Simowie wiedzą, że dobra komunikacja, umiejętność przemawiania publicznego i pewność siebie to podstawowe cechy dla wielu karier, szczególnie tak wymagających kontaktów społecznych jak zawód polityka. Tacy Simowie powinni spędzać nieco czasu na ćwiczeniach przed lustrem, dzięki którym rozwiną tę umiejętność. Sympatycznym, kontaktowym Simom szczególnie łatwo jest budować swoją charyzmę.
Skill Charisma
W drugiej części gry zdobywanie charyzmy jest możliwe poprzez rozmowy przed lustrem. Simom o bardziej otwartej i uprzejmej osobowości łatwiej jest rozwijać tę umiejętność.

The Sims 3

[Imię Sima] jest gotowy prowadzić fantastyczne rozmowy, stać się duszą towarzystwa i zawsze wie, co powiedzieć. Aby zyskać jeszcze więcej charyzmy, [Imię Sima] musi stale brylować wśród Simów z otoczenia!
Charyzma Ikona

Simowie uczą się tej umiejętności poprzez ćwiczenie przed lustrem, czytanie książek oraz zwykłe interakcje z innymi Simami, aczkolwiek by osiągnąć dany poziom umiejętności, konieczne jest posiadanie wymaganej liczby przyjaciół i znajomych, która widnieje w dzienniku umiejętności.

Rozwój charyzmy przyspieszają cechy Charyzmatyczny i Wygadany.

Charyzma jest także niezbędna w karierze politycznej, dziennikarskiej oraz nauczycielskiej.

Wyzwania

Osobistość
Osobistości znają co najmniej 25 miejscowych Simów. Osobistości znacznie szybciej umacniają związki, ze względu na znaczną premię początkową w relacjach.
Ujmujący
Ujmujący Simowie poznali co najmniej 50 cech swoich przyjaciół i sąsiadów. Mogą szybciej poznawać cechy rozmawiając z innymi osobami.
Superprzyjazny
Superprzyjaźni Simowie mogą uczciwie powiedzieć, że mają co najmniej 20 przyjaciół. Taka liczba związków wydaje się niemożliwa do ogarnięcia, ale dla superprzyjaznych Simów przyjaźń nigdy nie wygasa.
Najlepszy przyjaciel wszystkich
Najlepsi przyjaciele wszystkich mają co najmniej 10 najlepszych przyjaciół. Przyjaciele mogą pominąć status dobrego przyjaciela i od razu zostać najlepszymi przyjaciółmi.
Komediant
Komedianci opowiedzieli udane dowcipy w liczbie 100, co oznacza całkiem sporo salw śmiechu. Opowiadane przez komediantów żarty praktycznie zawsze śmieszą.

Statystyki

  • Nowe związki wymagane do następnego poziomu:
  • Nowi przyjaciele wymagani do następnego poziomu:
  • Znani Simowie:
  • Zdobyci przyjaciele:
  • Zdobyci najlepsi przyjaciele:
  • Wyuczone cechy:
  • Udane wymigania się:
  • Opowiedziane udane dowcipy:

The Sims 4

CharyzmaTS4

Podobnie jak w poprzedniej części gry w The Sims 4 umiejętność rozwijamy poprzez rozmowę z innymi Simami, ćwiczenie przed lustrem oraz czytanie książek o charyzmie. Bonus do nauki dają nam emocje "Pewny siebie" i "Szczęśliwy".

Ciekawostki

  • Simowie, którzy rozwijają charyzmę, zwiększają skuteczność interakcji towarzyskich w pracy, takich jak Spotkaj się ze współpracownikami albo Podlizuj się szefowi. Gdy tylko użyjesz pozytywnej interakcji towarzyskiej, dostaniesz niewielką premię do charyzmy.