Fandom

Simspedia

Charyzma

4809stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Charyzma
Być albo nie być....jpg

Być albo nie być...

The Sims The Sims 2 The Sims Historie z Życia Wzięte The Sims Historie ze Świata Zwierząt The Sims 3 The Sims 4
Skill Charisma.png

Charyzmaumiejętność występująca w każdej grze z serii The Sims.

The Sims

W The Sims: Zwierzaki umiejętność wzrastała przy rozmowie z ptakami. W The Sims: Gwiazda natomiast przy ćwiczeniach umiejętności aktorskich z czaszką Szekspira.

The Sims 3

Charyzma Ikona.png

Simowie uczą się tej umiejętności poprzez ćwiczenie przed lustrem, czytanie książek oraz zwykłe interakcje socjalne z innymi Simami, aczkolwiek by osiągnąć dany poziom umiejętności, konieczne jest posiadanie wymaganej liczby przyjaciół i znajomych, ich ilość potrzebna do możliwości zyskania następnego poziomu charyzmy widnieje w dzienniku umiejętności.

Rozwój charyzmy przyspieszają cechy Charyzmatyczny i Wygadany.

Charyzma jest także niezbędna w karierze politycznej, dziennikarskiej oraz nauczycielskiej.

Wyzwania

Osobistość
Osobistości znają co najmniej 25 miejscowych Simów. Osobistości znacznie szybciej umacniają związki, ze względu na znaczną premię początkową w relacjach.
Ujmujący
Ujmujący Simowie poznali co najmniej 50 cech swoich przyjaciół i sąsiadów. Mogą szybciej poznawać cechy rozmawiając z innymi osobami.
Superprzyjazny
Superprzyjaźni Simowie nogą uczciwie powiedzieć, że mają co najmniej 20 przyjaciół. Taka liczba związków wydaje się niemożliwa do ogarnięcia, ale dla superprzyjaznych Simów przyjaźń nigdy nie wygasa.
Najlepszy przyjaciel wszystkich
Najlepsi przyjaciele wszystkich mają co najmniej 10 najlepszych przyjaciół. Przyjaciele mogą pominąć status dobrego przyjaciela i od razu zostać najlepszymi przyjaciółmi.
Komediant
Komedianci opowiedzieli udane dowcipy w liczbie 100, co oznacza całkiem sporo salw śmiechu. Opowiadane przez komediantów żarty praktycznie zawsze śmieszą.

Statystyki

  • Nowe związki wymagane do następnego poziomu:
  • Nowi przyjaciele wymagani do następnego poziomu:
  • Znani Simowie:
  • Zdobyci przyjaciele:
  • Zdobyci najlepsi przyjaciele:
  • Wyuczone cechy:
  • Udane wymigania się:
  • Opowiedziane udane dowcipy:

Ciekawostki

  • Simowie, którzy rozwijają charyzmę, zwiększają skuteczność interakcji towarzyskich w pracy, takich jak Spotkaj się ze współpracownikami albo Podlizuj się szefowi. Gdy tylko użyjesz pozytywnej interakcji towarzyskiej, dostaniesz niewielką premię do charyzmy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki