FANDOM

The Sims 3
Ciekawostki i zmiany w The Sims 3:
  • Jeśli Sim wyhoduje lub zbierze kwiat śmierci i będzie go miał w wyposażeniu w chwili śmierci, Mroczny Kosiarz go oszczędzi (Uwaga: działa tylko jeden raz).
  • Kiedy Sim jest gwiazdą, inni rozpoznają go i różnie reagują. To samo się dzieje, jeśli jest się na najwyższym szczeblu kariery, na przykład wojskowej; Simowie będą witać się po „wojskowemu”.
  • Dorosły może być rodzicem nastolatka. Dwóch młodych dorosłych może być rodzeństwem, małżeństwem lub po prostu mieszkać razem. Emeryt może być rodzicem zmarłego emeryta.
  • Simowie mogą dostać zaproszenie na przyjęcia na parcelach publicznych, jeśli mają odpowiednią kartę szansy oraz dostać zaproszenie na imprezę znajomego.
  • W nocy widać spadające gwiazdy.
  • Przy tworzeniu rodziny, dzieci nie potrzebują rodziców, jeśli mieszkają jako współlokator z młodym dorosłym, dorosłym lub emerytem.
  • Simy dalej robią to, co mają nakazane w kolejce. Mogą również plotkować na temat określonego Sima.
  • Źli Simowie mogą krytykować rodzinę albo twierdzić, iż matka Sima jest lamą. Matka może użyć tej opcji na swoim synie.
  • Jeśli jeden Sim gotuje, a inny je, mogą rozmawiać.
  • Rozmawiać może więcej niż dwóch Simów.
  • Można odwiedzać swoich sąsiadów (trzeba kliknąć na drzwi i wybrać Zadzwoń). Można również wejść do domu. Jeśli aktywny Sim zna kogoś z tego domu, pokazuje się opcja jak, na przykład, Odwiedź Sima. Podczas gdy w domu nikogo nie ma, pojawia się wiadomość, że domownicy są gdzieś na mieście.
  • Śluby: można mieć ślub prywatny albo zorganizować wesele w domu lub na parceli publicznej (w tym wypadku należy wypożyczyć ją i zapłacić). Nie ma już łuku (znowu pojawia się w dodatku Pokolenia): wystarczy kliknąć na przyszłą żonę albo męża i wybrać Weź ślub. Chwilę porozmawiają i wymienią się obrączkami i pocałunkiem. Simowie biorą prywatny ślub w takim ubraniu, w jakim wybrali tę interakcję.
  • Na stadionach można obejrzeć koncerty i mecze, a w teatrze uczestniczyć w koncercie symfonicznym lub obejrzeć film, jednak kiedy jesteśmy na 10 poziomie kariery muzycznej ( ścieżka rockowa) możemy dawać koncerty w teatrze.
  • Da się "wejść" Simem do baru, księgarni, ratusza itp., jednak niektóre z parceli są króliczymi norami, co znaczy, że nasz Sim, kiedy tam wejdzie, znika w środku i nie widzimy co tam robi.
  • Aby grać duchem trzeba przywrócić do życia zmarłego Sima. Jeśli zadecydujesz, że chcesz mieć dziecko z duchem, będziesz mieć duchy-dzieci (nie zawsze się sprawdza).
  • W dzienniku umiejętności Sport są różne statystyki: czas spędzony nad ćwiczeniami klatki piersiowej, mięśni, dystans joggingu, itp.
  • Opiekunka nie jest starszą kobietą, lecz nastolatką, a gazety roznoszą dzieci.
  • W SPA są takie usługi jak manicure, pedicure, różne zabiegi (np. kąpiel w błocie), masaże. Sim ma wtedy lepszy nastrój.
  • Można zorganizować komuś stypę, choć wygląda ona podobnie do normalnego przyjęcia, simowie mogą składać sobie kondolencje i mówić źle lub dobrze o zmarłych (należy po prostu urządzić normalne przyjęcie, lecz w zakładkach rodzajów imprezy należy wybrać opcję pogrzeb).
  • Kategoria bielizna została usunięta i połączona z kategorią pidżama.
  • Można upiec wiele pysznych rzeczy, takich jak ciasta albo ciasteczka, ale najpierw trzeba nauczyć się przepisu.
  • Nie wszystkie pokojówki zasługują na pensję, niektóre na przykład wkładają zepsute jedzenie do lodówki, czy nie ścielą łóżek.
  • Kwiat śmierci rośnie na cmentarzu.
  • Simowie mogą zbierać metale, kamienie, motyle i robaki i później trzymają je w swoim wyposażeniu.
  • Owoc życia przedłuży Twojemu Simowi/Simce życie o jeden dzień.
  • W mieście można znajdować nasiona (w znajdowaniu ich pomaga pomocnik kolekcjonera, który można kupić za punkty szczęścia życiowego, pomaga znajdować też ryby, motyle i robaki, skały i metale).
  • Mając w wyposażeniu płonący owoc, mamy nastrójnik ciepełko, który pojawia się też kiedy Sim jest blisko kominka.
  • Małe dzieci śpiąc w łóżeczku, w którym włoży się wcześniej misia, mają nastrójnik przytulanka. Także kiedy dziecko ma w wyposażeniu misia podczas snu.
  • Kiedy Sim (niezależnie od wieku) kąpie się z kaczuszką, dostaje pozytywny nastrójnik.
  • Simy trzymające na rękach niemowlę lub małe dziecko nie mogą prowadzić auta.
  • Jeśli w pokoju nie ma żadnych świateł lub jest goła podłoga i/lub ściany, Sim otrzymuje negatywny nastrójnik.
  • W telewizji występują zwykle Simowie z The Sims 2.
  • Omniroślina może wydać plon nawet w postaci książek, w zależności od tego, czym się ją karmi.
  • Gdy nasz sim osiągnie 10 poziom w karierze gastronomicznej otrzymuje specjalną lodówkę, której nie da się kupić w trybie kupowania oraz w trybie "debug" (przejściem obok lodówki powoduje otrzymanie pozytywnego nastrójnika), a gdy jest policjantem na co najmniej 7 poziomie zawodowym dostaje własny radiowóz (zostaje on w naszym wyposażeniu lub na parkingu nawet po zrezygnowaniu z pracy w policji).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki