Fandom

Simspedia

Cienista Laguna

5077stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cienista Laguna
Shady Lagoon.png
Typ: Publiczny
Rozmiar: 8x8
Otoczenie: Wyspa Radości

The Sims Historie z Bezludnej Wyspy

Cienista Laguna – parcela pojawiająca się na Wyspie Radości w The Sims Historie z Bezludnej Wyspy. Na parceli znajduje się jedna, mała chatka z łóżkiem, szafką i etażerką. Na werandzie znajduje się apteczka, którą nasz rozbitek się leczy z dziwnej choroby przed przeprowadzką w to miejsce. Tuż po przeprowadzce na Cienistą Lagunę Sim ma cel dodania przynajmniej trzech obiektów do swojej chatki.

Charakterystyka

Z lewej strony parceli znajduje się wspomniana już wcześniej chatka, a na przeciw niej znajduje się małe jeziorko i wodospad. Cienista Laguna znajduje się w dżungli, przez co znajduje się w niej dużo drzew i Sim-rozbitek może sobie narąbać zasobów. Z parceli prowadzą dwie drogi, do Miasta Simijskiego i do Połamanych Skrzydeł.

Historia

Snapshot 1c90a10d 3c933239.jpg

Jeziorko Cienistej Laguny

Sim przeprowadza się na Cienistą Lagunę z Plaży Rozbitków, po znalezieniu na niej lekarstwa, którym leczy się z dziwnej choroby. Gdy się wprowadza do chatki na Cienistej Lagunie ma cel, wspomniany już powyżej. Jednak pewnego razu profesor Hardy sprowadza na Cienistą Lagunę innych rozbitków. Nasz Sim dostaje jednak propozycję od przywódcy plemienia, o przeprowadzce do nich. Rozbitek zastanawiając się nad tą propozycją wraca do Cienistej Laguny. Gdy ujrzy bałagan, który narobili pozostali rozbitkowie od razu się wyniesie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki