Fandom

Simspedia

Cztery Kąty

5078stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cztery Kąty
TSHZŻW.png
Four Corners.jpg
Nazwa Cztery Kąty
Gra TSLS Icon.png The Sims Historie z Życia Wzięte
The Sims Historie z Życia Wzięte Ten artykuł jest o otoczeniu.

Cztery Kątyotoczenie, występujące w grze The Sims Historie z Życia Wzięte. Pojawia się w Historii Reni oraz w grze swobodnej.

Oprócz głównych bohaterów, okolicę zamieszkuje również wiele innych nowych rodzin, które możemy także znaleźć w koszu rodzin podczas gry swobodnej.

Rodziny

Rodzina Fortuna Plac hiacyntowy 21

Frania od zawsze podążała ścieżką kariery. Teraz nie może zrozumieć, dlaczego jej córka nie znosi nawet zapachu simoleonów.

Rodzina Margines Plac hiacyntowy 17

Kazik to świetnie zarabiający naukowiec, którego interesują tylko potwierdzone fakty. Jednak jego syn Kuba jest zauroczony w Magdzie Fortunie i zaniedbuje naukę. Czy Kazik zdoła wytłumaczyć synowi, że nauka jest ważniejsza od krótkotrwałej miłostki?

Rodzina Papużka Plac hiacyntowy 22

Waldek Kurek zawsze był pracowitym przedsiębiorcą oddanym swojej pracy. Pod jego wpływem Agnieszka przywykła do luksusowego życia. Teraz Waldek obawia się, że żona zaczyna odczuwać znużenie jego osobą.

Rodzina Gwiazda Plac hiacyntowy 23

Artysta Edek i hipiska Miśka to chyba najbardziej niezwykli mieszkańcami Czterech Kątów. Osiedlili się tu kilka miesięcy temu, ale na jak długo?

Rodziny Oczekujące Na Dom

Rodzina Sianko

Renia przybyła do Czterech Kątów, aby poznać nowych przyjaciół, poszukać nowych wrażeń, a może nawet znaleźć prawdziwą miłość...

Rodzina Rym

To jedna z obiecujących młodych par z Czterech Kątów. Być może ukrywają jakieś mroczne tajemnice, wiadome tylko sobie. A może po prostu lubią siedzieć w domu...

Simowie NPC

Miastowi Simowie

Ciekawostki

  • Wszystkie rodziny w tym mieście mieszkają przy Placu hiacyntowym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki