Fandom

Simspedia

Damian Biedak

4648stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Damian Biedak
The Sims 2 Logo.png
Dustin Broke.png
Imię Damian Biedak
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nastolatek.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Edukacja i praca
Szkoła School.png Publiczna
Ocena 4+
Kariera
Criminal career.png Kieszonkowiec
Rodzina
Rodzice Sławomir Biedak ojciec Nie żyje.jpg Balbina Biedak matka
Rodzeństwo Błażej Biedak brat Nienarodzone dziecko Biedak brat
Partner Andżelika Przyjemniaczek stała sympatia
Stan cywilny Nieletni
Osobowość
Znak zodiaku Aries.png Baran
Aspiracja Pogoń za bogactwem.png Bogactwo
Wygląd
Kolor włosów TS2 Blonde Hair.png Blond
Kolor oczu TS2 Blue Eyes.png Niebieskie
Kolor skóry Skin-light.png Jasna
Sylwetka Fit Wysportowany
Inne informacje
Gra ;ink=The Sims 2
Dostępność Aktywny
Otoczenie Miłowo
The Sims 2

Damian Biedak (ang. Dustin Broke) – syn Balbiny i nieżyjącego już Sławomira Biedak. Jego bratem jest Błażej Biedak. Oczekuje na kolejnego członka rodziny, gdyż jego matka jest w ciąży. Jest ulicznym sprzedawcą "gorącego towaru".

Biografia

Damian Biedak jest pierworodnym synem Balbiny i Sławomira Biedaka. Po śmierci w basenie jego ojca Sławomira, popadł w złe towarzystwo. Był nawet bliski ośrodka wychowawczego. Jego matka postanowiła porzucić pracę, aby Damian nie został zabrany z rodziny. Jako nastolatek został ulicznym przestępcą. Zyskał przyjaciela, Gordona Króla, któremu pomaga we włamaniach. W szkole poznał Andżelikę Przyjemniaczek, której zaproponował związek. Ten związek przyniósł korzyści: Damian przestał wagarować, jednak nadal kradnie.

Rodzina i krewni

Matką Damiana jest Balbina Biedak, a ojcem zmarły Sławomir Biedak. Ma także brata Błażeja. Jego dziadkowie to Beata Nowak i Robert Nowak (od strony Balbiny) oraz Felicja Biedak i Felicjan Biedak (od strony Sławomira).

Ciekawostki

  • W jego drzewie genealogicznym pojawiają się osoby, które w The Sims 3 mieszkają w Riverview. Wtedy, czyli 25 lat temu, wyglądają tak samo.
  • Damian, podobnie jak jego matka Balbina, występuje w oficjalnym zwiastunie gry The Sims 2: Własny biznes.
  • Jego oryginalne (angielskie) imię i nazwisko brzmi "Dustin Broke", co w tłumaczeniu może ukazać jego sytuację w domu oraz reputację w mieście. Jeśli jego podzielone na sylaby imię się przetłumaczy, wyjdzie określenie "W piasku" (In the dust). Aby to zrobić, trzeba jednak zamienić kolejność sylab i dodać między nimi the (gra słów). Natomiast Broke to w angielskim prosta forma czasu przeszłego od czasownika "break (łamać, tłuc)", ale też wyrażenie to oznacza osobę, która nie ma pieniędzy, czyli jest "spłukana".
Rodzina Biedak
Felicjan - Felicja - Bartłomiej - Mary Lu - Trigger - Gosia - Grzymisława - Sławomir - Balbina - Damian - Błażej

Więcej w Fandom

Losowa wiki