FANDOM

Deadtree
The Sims 2 Logo
Deadtree
Jedna z kilku dzielnic Dziwnowa.
Nazwa Deadtree
Gra 20px-The Sims 2 Icon The Sims 2
TS2C icon

Deadtree – opuszczona dzielnica Dziwnowa o niepokojącym wyglądzie zawarta w grze The Sims 2 (PlayStation Portable). Znajduje się w niej m.in saloon Nocnej Sowy, Stara Biblioteka, Krowi Nabiał (ang. Kine Diary) i Dom Spotkań (ang. The Meetinghouse, gdzie spotkać można Ofelię Zmrok). Prowadzi także do Divisionu 47.
Po polsku nazwa Deadtree oznacza martwe drzewo.

Części ciała Roberty Rossum

Jest to również miejsce, w którym doktor Dominion pozostawia części ciała Roberty Rossum. Sim gracza musi je znaleźć i zwrócić je do Izaaka.

  • Tułowie Roberty znajduje się w skrzyni (do której trzeba otworzyć zamek) Pita Florica, lokalnego kupca.
  • Jedną nogę można znaleźć w stole w Nocnej Sowie.
  • Druga noga znajduje się w po prawej stronie Krowiej Statuy wewnątrz Krowiego Nabiału.
  • Jedno z jej ramion znajduje się wewnątrz starej biblioteki. Aby je zdobyć trzeba się włamać do komputera na biurku, a następnie zabrać.
  • Aby uzyskać drugą rękę należy iść na cmentarz wewnątrz Domu Spotkań, przejść obok ławki, potem w lewo, następnie w prawo i na zewnątrz na cmentarzu. Tam Sim powinien znaleźć jej ramię.
    Najlepiej niech postara się unikać kontaktu wzrokowego z zombie.

Miejsca i mieszkańcy Deadtree

Stara Biblioteka

Stara Biblioteka - jak sama nazwa wskazuje; jest opuszczona i niedostępna we wczesnych etapach gry. Po pewnym czasie gracz znajdzie lokatora w bibliotece, którym okazuje się być Lincoln Broadsheet który, nosząc specjalny pas, unosi się. W Starej Bibliotece jest stereo, komputer, kuchenka mikrofalowa, telewizor i, co oczywiste, wiele regałów z książkami. Z tyłu budynku, w koszu biblioteczki można znaleźć testament Ofelii Widmo.

Mieszkańcy

Dom Spotkań

Dom Spotkań jest kolejnym opuszczonym budynkiem. Gdy Sim tam wchodzi słyszy duchy i inne niepokojące odgłosy. miejsce to posiada kuchnię, łazienkę, wiele ławek, fotele, łóżko i kilka narządów. Ofelia Zmrok, znana również jako Ofelia Widmo, czasem spaceruje wokół niego.

Są drzwi na tyłach domu spotkań, które łączą go z cmentarzem. Są nagrobki z różnymi inskrypcjami i cztery wędrujące zombie. Mogą one przestraszyć Sima w wyniku czego utraci trochę zdrowia psychicznego, zmniejszy mu się potrzeba pęcherza i poczuje silne mdłości.

Mieszkańcy

Krowi Nabiał

Krowi Nabiał jest domem dla Krowiego Społeczeństwa, założonego przez El Toro. Znajduje się tam kilka krów i dużo słomy.

Mieszkańcy

Nocna Sowa

Nocna Sowa jest barem prowadzonym przez Hoota Howella i jego młodszą siostrę, Annie Howell. Wielu mieszkańców chowa się w Nocnej Sowie kiedy Nocna Bestia grasuje po Deadtree. W barze znajduje się pianino, szafa grająca, kilka stolików i bar.

Mieszkańcy

Ulice Deadtree

Deadtree ma "straszny" klimat - zawsze jest słabo oświetlone, do tego Nocna Bestia biega po nim w nocy. Pomimo to, Gimi Branko i Roland Calonzo próbują zrobić jego reanimację. Kuzyn Gimi'ego, Pita Florica, prowadzi sklep w którym można kupić różne przedmioty. Naprzeciwko sklepu jest sklep rzemieślniczy, w którym można stworzyć róże mikstury i uroki.

Mieszkańcy