FANDOM

Diego Lobo
TS4MŻ - logo
DiegoLobo
Biografia
Zarówno uznani artyści, jak i nowicjusze drżą w oczekiwaniu na dzień, w którym Diego Lobo postawi swą znamienitą stopę w ich galerii. Ten, kto mu zaimponuje, będzie ustawiony do końca życia. Ten natomiast, komu raz zadrżał pędzel, kto dobrał odcień choć minimalnie jego zdaniem odbiegający od perfekcji – ten nie ma już czego szukać w tym mieście.
Imię Diego Lobo
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek MłodyDorosły
Rasa IkonkaSim Sim
Rodzina
Stan cywilny Singiel
Osobowość
Cechy
Cecha Snob TS4 Snob
Cecha Znawca sztuki TS4 Znawca sztuki
Cecha Gorąca głowa TS4 Gorąca głowa
Cecha Żyłka handlowa TS4 Żyłka handlowa
Aspiracja Aspiracja Bajecznie bogaty Bajecznie bogaty
Wygląd
Kolor włosów Haircolor1-TS3 Blond
Kolor oczu Eye-brown Brązowe
Kolor skóry Tan skin-TS3 Opalenizna
Sylwetka Thin Chuda
Inne informacje
Gra TS4MŻ - ikonaThe Sims 4: Miejskie Życie
Dostępność Aktywna
Otoczenie San Myshuno
TS4MŻ - ikona

Diego Lobo – znany i ceniony mieszkaniec San Myshuno, pojawiający się w grze The Sims 4: Miejskie Życie.

Diego mieszka na Zamożnych Przedmieściach w apartamentowcu Alto, gdzie zajmuje lokal nr 1020. Na początku gry mężczyzna dysponuje budżetem w wysokości 12 500 simoleonów. Mężczyzna pracuje na siódmym poziomie kariery Krytyka na ścieżce Krytyka Sztuki. Diego pracuje 5 razy w tygodniu po 5 godzin, a zarabia 143 simoleony na godzinę. Najprawdopodobniej mężczyzna chce znaleźć sobie żonę - może o tym świadczyć cecha parceli Romantyczny kominek. Ta oto postać nie zna nikogo w mieście oprócz administratora budynku.

Umiejętności

Gdy zaczynamy grę, Diego ma tylko trzy umiejętności:

Ciekawostki

  • Diego ma opanowane wykwintne gotowanie na 5. poziomie, ale nie posiada umiejętności zwykłego gotowania. Najprawdopodobniej twórcy gry dodali mężczyźnie tę umiejętność kodami albo ukryli skrypt odpowiedzialny za wykwintne gotowanie u faceta w kodzie gry.

Galeria