Fandom

Simspedia

Dobry

5078stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 3 The Sims Średniowiecze The Sims 4

Dobry – cecha charakteru występująca w grach The Sims 3, The Sims 4 i The Sims Średniowiecze.

Cecha dobry.pngThe Sims 3

Cecha ta pojawia się tu już w samej podstawie gry. Gracz ma możliwość nadania tej cechy Simowi tworząc go w CAS. Cecha ta jest dostępna dla Simów już od niemowlęcia. Tworzy konflikt z cechą Zły.

Atrybuty

  • Sim może dawać datki na cele charytatywne, poprzez kliknięcie na skrzynkę pocztową.
  • Dobrzy Simowie nie mają negatywnych reakcji na interakcje społeczne.

Odblokowane interakcje

  • Dobrzy Simowe mogą zastosować interakcję Popraw humor, co da ich znajomym pozytywny nastrójnik.

Ciekawostki

  • Odważni Simowie nie będą mogli walczyć z włamywaczem, jeżeli mają także cechę dobry.
  • Nad głową Sima pojawia się czasami złota aureola. Ukazuje się także podczas dawania pieniędzy na cele charytatywne.
  • U dobrych Simów opcja Walka nie pojawia się.

Cecha Dobry TS4.pngThe Sims 4

Opis

Ci Simowie stają się szczęśliwi w otoczeniu Simów z pozytywnymi nastrójnikami, mogą składać datki dobroczynne, stają się smutni podczas interakcji ze złymi Simami i mogą rozmawiać o pokoju na świecie.

Good.jpgThe Sims Średniowiecze

Ta cecha charakteru występuje także w samej podstawie gry. Gracz posiada możliwość nadania jej Simowi tworząc go w CAS. Dobry Sim może dawać datki na biednych (50; 100; 200 złotych simoli), nie ma dostępu do złych interakcji, podczas naszej gry innym Simem, z własnej inicjatywy nigdy nie zdobędzie wrogów.

Dobrzy Simowie gotowi są pomagać przyjaciołom i rodzinie w potrzebie, oddają pieniądze potrzebującym i często pocieszą tych, którzy ich otaczają.

Przykłady Simów (The Sims 3):

Więcej z Fandomu

Losowa wiki