Fandom

Simspedia

Dolina Niezbędna

5071stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 2: Czas Wolny Ten artykuł jest o otoczeniu.
Dolina Niezbędna
Sims2Free-time-LOGO-POL.png
Desiderata Valley.png
Dolina Niezbędna otoczona jest uroczymi wzgórzami. To miejsce, gdzie spełniają się marzenia, nadzieje i aspiracje. Wielu przekonało się, że okolica cichych wzgórz to wspaniałe miejsce, gdzie można odpocząć i spędzać Czas wolny w ulubiony sposób. Kto wie, co czeka Simów w Dolinie Niezbędnej?
Nazwa Dolina Niezbędna
Gra The Sims 2: Czas wolny
Dn1.jpg
Dolina Niezbędna (ang. Desiderata Valley) - przedostatnie otoczenie w grze The Sims 2, pojawiające się w dodatku The Sims 2: Czas wolny.

Położenie i wygląd

Dolina Niezbędna jest małym miasteczkiem położonym między wzgórzami, którym przejeżdża kolej parowa. Urokliwa okolica sprawia, że warto spędzać tu Czas wolny.

Parcele publiczne

Rodziny mieszkające w Dolinie Niezbędnej

5,415 §
Eustachy Aspirant, Wiktor Aspirant, Elżbieta Aspirant, Paulinka Aspirant
Czy Wiktor przekona Elżbietę, aby powiększyli rodzinę? Czy Elżbieta go posłucha? Co Eustachy odnajdzie na strychu - czy to może być odpowiedź na dręczące go od zawsze pytanie?
3,279 §
Hanna Dzwonek, Jaromir Dzwonek, Daniel Dzwonek, Szarlota Wieniec
Rodzinie Dzwonków wiedzie się wspaniale, ale czy wprowadzenie się siostry Hanny nie wywoła poważnych zakłóceń?
3,086 §
Jan Kret
Przyglądanie się innym to coś, co wychodzi Janowi najlepiej. Czy w końcu nauczy się prowadzić własne życie?
502 §
Ola Przeciwnik, Edward Przeciwnik, Rysiek Przeciwnik
Miłość i zrozumienie to podstawy zdrowego życia rodzinnego, ale czy rodzina Przeciwników znajdzie dość czułości, aby utrzymać się razem?
4,155 §
Natasza Unia
Natasza uwielbia smażony ser - naprawdę za nim przepada. Czy znajdzie kogoś, kto podziela jej marzenia, czy czekają na nią inne niespodzianki?
1,491 §
Zofia Żart, Marcel Żart, Wiola Żart
Zofia, Marceli i Wiola prowadzą cudowne życie rodzinne, ale czy przetrwają nadchodzące komplikacje? Czy znajdą czas na relaks i czerpanie radości z życia?

Rodziny oczekujące na dom

27,846 §
Julian Kuk
Gdy rywal Juliana, Zygfryd Pasztet, wykradł jego przepis na danie, które mogło zapewnić wygraną w każdym konkursie kulinarnym, Julian postanowił zmienić otoczenie i tworzyć swoje smakołyki w całkiem nowym miejscu.
35,429 §
Janina Obraz, Mateusz Obraz
Mateusz znalazł swoją połówkę duszy, podobnie jak Janka! Wzięli ze sobą ślub, ale gdzie teraz zamieszkają? Czy powinni skupić się najpierw na swoich karierach, czy na założeniu rodziny?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki