FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon TS4 EraIcon Ikona TS4RO

Drabinki dla dzieci – obiekt występujący w The Sims 2: Osiedlowe Życie, The Sims 4 oraz The Sims 4: Romantyczny Ogród. Może być wykorzystany jako wyposażenie placu zabaw.

The Sims 2: Osiedlowe Życie

"Hej, hej, to małpia drabinka" firmy Na zabawę! została dodana w The Sims 2: Osiedlowe Życie. Tylko dzieci i nastolatkowie mogą z niej korzystać. Dzieci mogą się na niej bawić wpinając się i przechodząc ją, a nastolatkowie jedynie spędzać czas podpierając się o jeden ze szczebli. Jeśli Sim ma niski poziom kondycji spadnie z drabinki na ziemię, używanie tego obiektu rozwija jednak tę umiejętność.

Z drabinki może korzystać więcej niż tylko jeden Sim, jednak gdy dwójka Simów przechodzących drabinkę z dwóch kierunków spotka się, zawieszą się i będzie trzeba anulować interakcję.

The Sims 4

Drabinki "Patrz na mnie" pojawiają się w grze The Sims 4. Tylko dzieci mogą z nich korzystać. Używanie tego obiektu rozwija umiejętności motoryczne.

Dwójka dzieci może korzystać z drabinek w tym samym czasie i w odróżnieniu do The Sims 2 nie zawieszają się one, lecz omijają bez żadnych problemów.

The Sims 4: Romantyczny Ogród

Drabinki "Nie patrz na mnie" zostały dodane w The Sims 4: Romantyczny Ogród. Spełniają te same funkcje, co Drabinki "Patrz na mnie", lecz są obrośnięte pnączami z kolorowymi kwiatami.