Fandom

Simspedia

Drabinki dla dzieci

5160stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 2: Osiedlowe Życie The Sims 4 The Sims 4: Romantyczny Ogród

Drabinki dla dzieci – obiekt występujący w The Sims 2: Osiedlowe Życie, The Sims 4 oraz The Sims 4: Romantyczny Ogród. Może być wykorzystany jako wyposażenie placu zabaw.

The Sims 2: Osiedlowe Życie

"Hej, hej, to małpia drabinka" firmy Na zabawę!
Malpie drabinki - TS2.png
Większość dzieci chce zostać astronautami lub gwiazdami rocka, ale Maciek Malec chciał stać się kimś innym. Pragnął zostać małpą. Chociaż jego życzenie nigdy się nie spełniło, w końcu stał się współwłaścicielem firmy Na zabawę! i stworzył "Małpią drabinkę", najlepszy sprzęt do zabawy dla dzieci. Teraz każdy dzieciak może udawać małpę, jeśli tylko chce.
Gra: The Sims 2: Osiedlowe Życie
Kupowanie: Możliwe
Cena: 280§
Typ: Hobby
Rozmiar: 1x5

"Hej, hej, to małpia drabinka" firmy Na zabawę! została dodana w The Sims 2: Osiedlowe Życie. Tylko dzieci i nastolatkowie mogą z niej korzystać. Dzieci mogą się na niej bawić wpinając się i przechodząc ją, a nastolatkowie jedynie spędzać czas podpierając się o jeden ze szczebli. Jeśli Sim ma niski poziom kondycji spadnie z drabinki na ziemię, używanie tego obiektu rozwija jednak tę umiejętność.

Z drabinki może korzystać więcej niż tylko jeden Sim, jednak gdy dwójka Simów przechodzących drabinkę z dwóch kierunków spotka się, zawieszą się i będzie trzeba anulować interakcję.

The Sims 4

Drabinki "Patrz na mnie"
Drabinki "Nie patrz na mnie".png
Jak zapewnić simowym dzieciom siłę i zdrowie? To proste - wybierz drabinki "Patrz na mnie", wiodącą markę wśród wyposażenia placów zabaw! Nie sposób oprzeć się temu zestawowi, który przemieni Twojego małego leniucha w gibką małpkę.
Gra: The Sims 4
Kupowanie: Możliwe
Cena: 845§
Typ: Dla dzieci
Rozmiar: 2x6

Drabinki "Patrz na mnie" pojawiają się w grze The Sims 4. Tylko dzieci mogą z nich korzystać. Używanie tego obiektu rozwija umiejętności motoryczne.

Dwójka dzieci może korzystać z drabinek w tym samym czasie i w odróżnieniu do The Sims 2 nie zawieszają się one, lecz omijają bez żadnych problemów.

The Sims 4: Romantyczny Ogród

Drabinki "Nie patrz na mnie"
Drabinki "Nie patrz na mnie" - prawdziwe.png
Przyszły ciężkie czasy na te drabinki. Chociaż drabinki "Patrz na mnie" (pozwólcie, że dodam, iż jest to wiodąca marka wśród wyposażenia simowych placów zabaw) budowane są z materiałów najwyższej jakości, wciąż wymagają pewnej konserwacji, by zapobiec obrastaniu ich przez pnącza. Te konkretne drabinki stały się ofiarą niedbałości właściciela tego terenu.
Gra: The Sims 4: Romantyczny Ogród
Kupowanie: Możliwe
Cena: 925§
Typ: Dla dzieci
Rozmiar: 2x6

Drabinki "Nie patrz na mnie" zostały dodane w The Sims 4: Romantyczny Ogród. Spełniają te same funkcje, co Drabinki "Patrz na mnie", lecz są obrośnięte pnączami z kolorowymi kwiatami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki