FANDOM

The Sims 2 Icon TS3 Icon TS4CPR Ikona

Drzewko pieniężne – roślina pojawiająca się w The Sims 2, The Sims 3 i The Sims 4: Cztery pory roku.

The Sims 2

Drzewko pieniężne jest jedną z nagród za punkty aspiracji u Simów, kosztuje 3000 punktów. Drzewko to daje pieniądze, ale trzeba je regularnie podlewać, bo zwiędnie i nie będzie dawało Simoleonów. Jeżeli do domu przyjdą goście, mogą zacząć kraść pieniądze z drzewka.

The Sims 3

Drzewo pieniężne można wyhodować na 7 poziomie ogrodnictwa z nasiona specjalnego, przy odrobinie szczęścia. Jeśli posiadamy The Sims 3: Wymarzone Podróże Sim może je znaleźć w Piramidzie Niebios. Na drzewie rosną worki z pieniędzmi o wartości od kilkuset do kilku tysięcy Simoleonów (kiedy drzewo jest doskonałej jakości).

W przeciwieństwie do innych roślin, drzewo pieniężne nie może być posadzone ze swoich plonów (worków pieniędzy). Jednak po osiągnięciu doskonałej jakości drzewa można w pobliżu niego znaleźć nasiono, z którego można wyhodować nowe drzewo pieniężne. Roślina ta daje plony właściwie w nieskończoność (przy odpowiedniej opiece). Jeśli nie będzie się zajmowano rośliną, pozostaną po niej rachunki, które trzeba będzie zapłacić.

Jak większość roślin można też je kupić w menu "Nasiona i Rośliny" po wpisaniu kodu buydebug.

The Sims 4: Cztery pory roku

W czwartej odsłonie gry drzewko pieniężne nie daje gotówki, a owoce, które można sprzedać za 1000 Simoleonów każdy. Jedyny sposób zdobycia tej rośliny to kupienie jej za punkty aspiracji. Kosztuje ona 5000 takich punktów.

Zobacz też

Nagrody aspiracji
Drzewo pieniężneEliksir życiaCzapka RadochyKula NowyTySensoPogodomistrz 57xPasteryzowane Mleko Mądrości Homo-GeniuszModne LustrzankiKarma życiaDoskonały Dopalacz DziałaniaHełm mądrościSimowa PompaWanna dla dwojgaSłynna maszynka fałszerska "Wczesna Kasa"