Fandom

Simspedia

Drzewko pieniężne

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Share

The Sims 2 The Sims 3

Drzewko pieniężne – roślina pojawiająca się w The Sims 2 i The Sims 3. Rosną na niej Simoleony, które można zbierać.

The Sims 2

Drzewko pieniężne
Drzewko pieniężne.jpg
Drzewko pieniężne w The Sims 2.
Gra: The Sims 2
Kupowanie: wymaga odblokowania
Cena: 3000 punktów aspiracji
Typ: nagroda aspiracji

Drzewko pieniężne jest jedną z nagród za punkty aspiracji u Simów, kosztuje 3000 punktów. Drzewko to daje pieniądze, ale trzeba je regularnie podlewać, bo zwiędnie i nie będzie dawało Simoleonów. Jeżeli do domu przyjdą goście, mogą zacząć kraść pieniądze z drzewka.

The Sims 3

Drzewko pieniężne
Screenshot-48.jpg
Drzewo pieniężne w The Sims 3.
Gra: The Sims 3
Typ: Roślina

Drzewo pieniężne można wyhodować na 7 poziomie ogrodnictwa z nasiona specjalnego, przy odrobinie szczęścia. Jeśli posiadamy The Sims 3: Wymarzone Podróże Sim może je znaleźć w Piramidzie Niebios. Na drzewie rosną worki z pieniędzmi o wartości od kilkuset do kilku tysięcy Simoleonów (kiedy drzewo jest doskonałej jakości).

W przeciwieństwie do innych roślin, drzewo pieniężne nie może być posadzone ze swoich plonów (worków pieniędzy). Jednak po osiągnięciu doskonałej jakości drzewa można w pobliżu niego znaleźć nasiono, z którego można wyhodować nowe drzewo pieniężne. Roślina ta daje plony właściwie w nieskończoność (przy odpowiedniej opiece). Jeśli nie będzie się zajmowano rośliną, pozostaną po niej rachunki, które trzeba będzie zapłacić.

Jak większość roślin można też je kupić w menu "Nasiona i Rośliny" po wpisaniu kodu buydebug.

Zobacz też

Nagrody aspiracji
Drzewo pieniężneEliksir życiaCzapka RadochyKula NowyTySensoPogodomistrz 57xPasteryzowane Mleko Mądrości Homo-GeniuszModne LustrzankiKarma życiaDoskonały Dopalacz DziałaniaHełm mądrościSimowa PompaWanna dla dwojgaSłynna maszynka fałszerska "Wczesna Kasa"

Więcej w Fandom

Losowa wiki