FANDOM

Dystopia
Inne Oasis Landing

Obraz ukazujący Oasis Landing w wersji dystopijnej.

TS3ITF Icon
Ikona Dystopii
Dystopia – jedna z "odmian" przyszłości występująca w The Sims 3: Skok w Przyszłość kontrastująca z Utopią, stanowi zniszczoną wersję neutralnego stanu czasów przyszłych; ukazuje się ona na przykładzie miasta Oasis Landing, będącego na chwilę obecną jedynym miastem przyszłości do jakiego Sim może się udać.

Ogólna charakterystyka

Przez dystopię należy rozumieć zniszczoną wersję Oasis Landing. O ogólnym zdewastowaniu miasta świadczy fakt osmalonych budynków, leżących stert śmieci na każdej parceli oraz deszczy meteorytów, które w swoim następstwie powodują natłok skał kosmicznych na podłożach, a z kolejki Zefir wylatują iskry i dym Oasis Landing jest w owej wizji miejscem wręcz pozornie niebezpiecznym, choć w rzeczywistości nie widać, by Simowie czuli się gorzej. Nawet Emit Relevart, gdy po raz pierwszy przybywamy do przyszłości dystopijnej,[1] twierdzi, że Simowie nie są nieszczęśliwi z powodu katastrofalnych skutków działalności naszej postaci.

Jak wywołać przyszłość dystopijną?

Opcja jej wywołania pojawia się na naszej maszynie (lub w Almanachu Czasu), dzięki której podróżujemy do przyszłości (możemy też to zrobić za pomocą pilota kontroli czasu - nagrody szczęścia życiowego). Po kliknięciu w odpowiednie okienko powinna pojawić się nam okazja, której zleceniodawcą jest Podróżnik w czasie. Dzięki uzyskanemu magnesowi mamy ściągnąć trzy meteoryty. Później należy pójść do ratusza na zebranie piewców zagłady. Następnie przekonać sześciu Simów o tym, że świat się rozpada i niedługo nadejdzie jego koniec. Później zaś mamy przekonać ich do zaśmiecania środowiska kpiąc z natury. Przyszłość dystopijna jest już gotowa, lecz należy pamiętać, iż nie jest ona wersją ostateczną, a dzięki umiejętności kontroli czasu możemy wrócić do neutralnej przyszłości, lub poprzez wywołanie okazji na Almanachu Czasu, którą również zleci nam Podróżnik w czasie.

Ciekawostki

  • Wszędzie leżą stosy śmieci, spadają meteoryty, budynki są brudne i osmalone , po ziemi pełza wszelkie robactwo, a niebo jest zielonkawe.
  • Simowie mogą zjadać robactwo: wystarczy kliknąć na owada i wybrać opcję Złap i zjedz, lub Schwytaj -> po czym w wyposażeniu kliknąć na złapanego robaka i wybrać opcję zjedz. Nasz Sim może go wypluć i dostać negatywny nastrójnik ma nudności, lub dobry, w zależności od rzadkości robaka (jeśli chcemy, aby nasz Sim KONIECZNIE pożarł i nie zwrócił owada, można spróbować obniżyć poziom głodu, ale nie do zera). Skonsumowanie insekta może skutkować także chwilowym negatywnym nastrójnikiem Wstrętny posmak. Zjadanie robaków możliwe tylko i wyłącznie w przyszłości dystopijnej.

Przypisy

  1. Musi to być pierwsza podróż naszego Sima do przyszłości

Więcej z Fandomu

Losowa wiki