Fandom

Simspedia

Dzielnica Show-Biznesu

4806stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Dzielnica Show-Biznesu
TS Gwiazda1.png
DzielnicaSB.jpg
Witamy! Komisja Nadzoru na Rozrywką w SimCity ogłasza wielkie otwarcie dzielnicy showbiznesu! Równocześnie oferujemy niniejszą subskrypcję pisma "Głos Rozrywki". Kto wie...? Może zostaniesz następnym tematem rozmów w całej dzielnicy...
Nazwa Dzielnica Show-Biznesu
Gra The Sims: Gwiazda
The Sims: Gwiazda Ten artykuł jest o otoczeniu.
Dzielnica Show Biznesu Ikona.png
Dzielnica Show-Biznesu lub Dzielnica showbiznesu (ang. Studio Town) – jedna z dzielnic, występująca w pierwszej części gry w dodatku Gwiazda.

Opis

Okolica przeznaczona jest do rozwijania kariery celebryty, głównie aktora, piosenkarza i projektanta mody. Można tam spotkać wiele sławnych gwiazd - bardzo często zdarza się, że niektóre z nich to same prawdziwe sławy, tylko w wersji Simowej. Zadaniem otoczenia miało być stworzenie atmosfery Hollywood ("Fabryki Snów"), zwłaszcza z lat 40-tych i 50-tych XX wieku - "Złotego wieku filmu".

Wygląd

W prawym dolnym rogu dzielnicę przecina autostrada, zaś w lewym można zauważyć amfiteatr. Przy autostradzie znajduje się ogromny łuk, przy którym są dwie statuetki lam. W dzielnicy znajdują się gabinety odnowy, pokazy mody, wytwórnie muzyczne i filmowe, co nie znaczy, że dzielnicy nie mogą odwiedzać zwykli Simowie w ramach wycieczki po kolebce świata show-biznesu.

Parcele publiczne

  • Strefa turystyczna
  • Galeria Buckinghama
  • Centrum dzielnicy Show-Biznesu
  • Klub Kameroka
  • Multiplex Midlocków
  • Muzyka dla Oczu S.A.
  • Studio KWLW
  • Studio filmowe Fairchild
  • Studio Potulniak

Ciekawostki

Więcej w Fandom

Losowa wiki