Fandom

Simspedia

Dziura W Ziemi

4707stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Dziura W Ziemi
Dziura w Ziemi.jpg
Któż wie, dokąd to prowadzi? To nie jest zwykła dziura wykopana ogrodowym szpadlem. Głęboko w głąb ziemi się wcina, nikt nie wie, gdzie się zatrzyma. Bo to naprawdę magiczna jest poza, niespodzianek spora doza i jak mawia nasza ulubiona koza: każda dziura jest głębsza niż jej polifoniczna proza.
Gra: The Sims: Abrakadabra
Kupowanie: Możliwe
Cena: 89§
Typ: Magia
Rozmiar: 1x1
The Sims: Abrakadabra

Dziura W Ziemi – obiekt dodany w The Sims: Abrakadabra. Simowie mogą wskoczyć do niej, by udać się do Abrakadabrowa lub przemieścić się nią z Abrakadabrowa w inne miejsce. Simowie nie muszą znać magii, aby z niej korzystać. Podróż Dziurą W Ziemi nic nie kosztuje. Dzięki niej dzieci mogą samodzielnie pójść do Abrakadabrowa. Miastowi Simowie korzystają z dziur znajdujących się w magicznych parcelach, by wrócić do domu, nawet jeśli nie mają dziury na swojej parceli.

Dziurę W Ziemi otrzymujemy w magicznym zestawie od Tajemniczego Gościa, ale można ją także nabyć w trybie kupowania za 89§.

Ciekawostki

  • Jeśli Smutny Klaun zostanie uwięziony w pokoju, użyje dziury w ziemi, aby z niego uciec. Nie wiadomo jednak, czy jego dziura jest dostosowana dzięki MagiCo, czy Klaun zmodyfikował ją sam do własnych celów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki