FANDOM

The Sims 2 Bon Voyage Icon TSCS Icon Ts3rw ikonka era

Edward Dreggnieżyjący Sim występujący w grze The Sims 3: Rajska Wyspa, The Sims 2: Podróże oraz The Sims Historie z Bezludnej Wyspy - w dwóch ostatnich jako Kapitan Edward Zadzior. Możliwe, że jest on Edwardem z The Sims 3: Rajska Wyspa, ma tylko założony kostium pirata/kapitana.

The Sims 2

Podczas zwiedzania kajuty pirackiego okrętu na Wyspie Twikkii, możemy natknąć się na ducha Kapitana Edwarda Dregga - mężczyzny ubranego w strój pirata. Jego kolor jest odpowiedni dla duchów Simów zmarłych z głodu. W tej wersji nazywa się Kapitan Piratów Edward Zadzior.

The Sims 3

Edward, obok swej żony Cary, jest jedynym grywalnym duchem w Isla Paradiso, gdzie oboje mieszkają. Małżonkowie zmarli od utonięcia. Według biografii, mężczyzna marzy o odwiedzeniu Wyspy Twikki.

Edward przyjaźni się z Alfonsem Alto, Xavierem Alvaro, Ariel Walsh i Lopitą Alto. Zna także Royca Allani, Guillerma Ichtacę, Javierę Batistę i Ashley Alto. Jest w dobrych relacjach z żoną.

Na początku gry jest bezrobotny. Posiada umiejętności charyzmy na poziome piątym, 4 punkty w wędkowaniu, dwa w gotowaniu oraz 3 w nurkowaniu.

Ciekawostki

Galeria