Fandom

Simspedia

Edytor Miasta

4809stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Edytor Miasta
Tryb edycji miasta.png

Tryb edycji miasta w The Sims 3.

The Sims 2 The Sims 3

Edytor Miasta – narzędzie w grze The Sims 2 i The Sims 3.

Jak przejść do edytora?

The Sims 2

Wejście do edytora jest bardzo proste. Wystarczy, że w menu opcji wybierzemy opcję Otoczenie. Gra zapyta się czy na pewno chcesz wejść do otoczenia i czy chcesz zapisać zmiany w swojej rodzinie.

The Sims 3

Tutaj jest tak samo jak w poprzedniej części gry. Po prostu wybieramy menu opcji i naciskamy Edytor świata. Podobnie jak w The Sims 2, gra pyta się czy na pewno chcesz edytować otoczenie i czy przed tym chcesz zapisać zmiany w rodzinie.

Jak używać edytora?

The Sims 2

Edytor w tej części gry nie jest skomplikowany, i łatwy w użyciu. Można wejść w podgląd parceli publicznych, dodać drzewa, ozdoby i różne skały. Są także dostępne pola uprawne, kwiaty, rozbity statek UFO czy też balon. Można także dorobić fale nad brzegiem morza. Tak więc nie jest on za bardzo złożony i łatwy. Warto także dodać, że Simów wyprowadza się z domu, właśnie edytorem. Jedynym minusem jest tutaj ograniczenie domów i rodzin z biblioteki.

The Sims 3

Tutaj edytor otoczenia jest bardziej złożony niż u poprzedniczki. Można dodawać nieograniczoną ilość domów i Simów z biblioteki. Swoje otoczenie można zmienić nie do poznania. Domy (tylko te niezamieszkane) można edytować, i kto wie, może ktoś się do niego wprowadzi. W mieście może być kilka takich samych domów, i takich samych rodzin. W trybie zaawansowanym można dodawać także parcele, rośliny oraz inne.

Więcej w Fandom

Losowa wiki