FANDOM

TS3Shop Icon

Ela Carlislemłoda dorosła Simka pojawiająca się w Hidden Springs. Mieszka z macochą (ale technicznie matką) Lonnie Pertridge i swoimi dwoma siostrami przyrodnimi Astrid i Eunice. Pracuje w karierze kulinarnej, jednak nie ma punktów umiejętności gotowania. Ela zawarła znajomość z Liamem O'Dourke, a także przyjaźni się z Astrid.

Hidden Springs Sim - EllaCarlisle

Ela jest oparta na podstawie bajki o Kopciuszku. Jest miłą i opiekuńczą Simką, która mieszka ze swoimi jędzowatymi siostrami i podłą macochą. Jej siostry starają się zdobyć bogatych małżonków. Wszystkie trzy, szczególnie Lonnie oraz Euncie, traktują Elę jako pokojówkę. Obydwie, Astrid i Eunice mają duże, ładne, nowoczesne pokoje, gdy Ela ma mały i ubogi pokoik.

Ciekawostki

  • W opisie rodziny możemy zauważyć, że jest pasierbicą Lonnie Pertridge, gdy naprawdę jest jej córką.
  • W opisie Sima oraz w angielskiej wersji gry jej imię jest podane jako Ella. Co jest kolejnym odniesieniem do Kopciuszka, ponieważ Ella jest zdrobnieniem angielskiej wersji imienia Cinderella.
  • Można ją porównać z Kopciuszkiem, gdyż obie mają macochę i dwie wredne siostry, które traktują ją jak pokojówkę.