FANDOM

TS3LN Icon

Elvira Slayerdorosła wampirzyca występująca w The Sims 3: Po Zmroku w Bridgeport.

Opis

Według jej opisu jest jednym z najstarszych wampirów zamieszkujących to miasto. Mieszka samotnie w pięknym, bogato urządzonym domu. Jeżeli chodzi o wnętrze, to dominują tam kolory czerwony oraz czarny. Jest zła, jak większość wampirów. Nie lubi Jessiki Talon i Belisamy Hemlock. Jej wrogami są Beau Merrick i zmarła Lotta Kolano.

Chociaż jej marzeniem jest zostać cesarzową zła (dziesiąty poziom przestępczości), to pracuje w miejscowym szpitalu jako lekarz genetyk (być może dlatego, że nie brak tam krwi). Ma pięć punktów umiejętności logiki. Włosy Elviry są farbowane, ponieważ widać jej siwe odrosty.

Elvira jest jednogwiazdkową osobistością. Może to wynikać z faktu, że żyje w Bridgeport już od ponad stu lat i zawsze była najsilniejszą wampirzycą w mieście.

Według opisu była kiedyś związana z Vladimirem Schlick. Jak większość wampirów z Bridgeport ma cechę zły.

Umiejętności

Ikona Umiejętność Poziom
Logika IkonaLogika05

Ciekawostki

  • Jej nazwisko z angielskiego oznacza "zabójca", co może odnosić się do jej osobowości (zła, wampir - wampiry w różnych kulturach zabijają ludzi dla pokarmu - krwi). Thrash metalowy zespół "Slayer" posiada piosenki o krwi. Twórcy mogli połączyć te fakty, aby stworzyć tę wampirzycę.
  • W The Sims 3 wampiry mogą napadać na szpitale, by zbierać plazmę. To może być powodem jej pracy w medycynie.